Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Udtræk på konto niveau over måneder

0
Jeg kunne virkelig godt bruge et udtræk, hvor jeg kan se de enkelte måneder på kontonivau. Præcis som i rapporter, hvor vi kan trække nøgletal for hele året og se udviklingen over alle månederne. Det ville give mig mulighed for at beregne de nøgletal der er vigtige for vores virksomhed. Det kunne samtidig være fantastisk, hvis man kunne lave samme udtræk over budgettet. Lige nu bruger vi Budget123 kun til at lave dette udtræk.
lukket som en kopi af: rapportering
i Forslag » Dimension (afdelinger) af (140 points)
lukket af 🔒

1 Svar

Hej Brian :)

Tak for forslaget.

 

Jeg er helt på, at det kunne være smart at kunne trække de forskellige rapporter ligesom under nøgletal. Det ville være nemt og hurtigt at få et overblik over de forskellige måneder på den måde.

Jeg vil dog også være ærlig at sige, at det ikke er noget, som bliver prioriteret herinde fra i det kommende år. Det skyldes at rapporter ikke er noget vi har lagt ind i vores udviklingsplan og derfor ikke kigger på den del af programmet.

 

Det betyder dog ikke, at jeg ikke godt kan se dit behov, og derfor kaster jeg ikke ideen væk. Jeg vil ligge den ind i vores idebank, og når vi kigger nærmere på at udvikle rapportfanen, vil vi genbesøge dit og tage ideen med der.

 

Derfor bliver svaret indtil videre, at vi ikke vil implementere det, men ideen er gemt til fremtiden, da det giver mening at kunne få dette overblik.

Men super dejligt at høre, at du bruger vores partner budget123. De har mange gode muligheder.

 

Endnu engang tak for dit forslag. Jeg håber du får en rigtig god weekend smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Dette er mageløst:
"Det skyldes at rapporter ikke er noget vi har lagt ind i vores udviklingsplan og derfor ikke kigger på den del af programmet."
Hvorfor så registrere alle de data, hvis de ikke kan munde ud i nogle rapporter, som virksomhederne kan bruge som styrings- og analyseredskaber?
Jeg har skrevet det før: Jeres fokus er på revisorer og ikke på virksomhedernes dagligdag.
I er lige netop med til at gøre "regnedrengene med Excel-arkene" til et efterspurgt folkefærd, og et nødvendigt onde.