Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Rapport som giver kundeliste der har købt bestemt produkt - hvordan?

0
Kender nogle en måde, hvorved man fra E-conomic kan exportere en liste af kundenavne og kundeinfo (inkl email) for kun de kunder der har købt et bestemt produkt? Det skal bruges videre i et mail program til targeted emails.

Jeg ved man kan ved at kombinere forskellige af E-conomics export databaser, men det er for besværligt.

Jeg leder efter en let og hurtig måde at gøre det på.
lukket
i Spørgsmål » Andet af (760 points)

2 Svar

 
Bedste svar
Rapporter/Kunder/Omsætningsstatistik/periode/Udgangspunkt i Kunder//Fra varenr. til varenr.

Du får ikke alle kundeinfo med, men Lopslag i et Excel kundekartotek vil kunne klare det!
Spørgsmål af (26.5k points)
valgt som bedste svar af
Hej Erik Jensen

Det er præcis den fremgangsmåde jeg gerne vil undgå. Det er for besværligt at skulle kombinere forskellige Excel filer.
Spørgsmål af (760 points)
Hej Legoland
Mange tak for dit indlæg :)

Der er ikke én rapport, der viser dette, men som Erik Jensen helt korrekt skriver så kan man kombinere rapporterne: ”Omsætningsstatistik” og ”Kunder”. Begge Rapporter findes under fanen: ”Rapporter” -> ”Kunder”.
Alternativt kan man gøre brug af en app-partner, her kunne jeg eksempelvis nævne 360 Business Tool, dem kan du læse mere om her: https://www.e-conomic.dk/apps/360-business-too. De vil kunne løse det for dig :)

Hvis det har interesse, er du også meget velkommen til at kontakte vores branche team, som sidder med det fulde overblik over diverse app-partnere, og vil helt sikkert kunne hjælpe med at finde det rette setup for dig. De kan træffes på mailadressen branche@e-conomic.com

Håber ovenstående forklaring og/eller løsning kan bruges.

Mvh. Tobias Johnsen