Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




14 dages gratis periode......som om!

0
Jeg har netop modtaget en faktura for 2,29 måneder, det undre mig meget da i skriver at de første 14 dage er gratis....Jeg kontakter support og de kan belære mig om at de 14 dage er kun hvis man opretter en demo og ikke hvis man opretter en bruger (altså begynder at bruge programmet og "tilmelder" sig rigtigt) Jeg syntes det er rigtig dårlig stil at i tilbyder 14 dages gratis prøve periode men så sener hen sender en faktura! For hvad gør det om det er en demo eller om man er tilmeldt? det er vel kun positivt at jeg tilmelder mig med det samme! men det er det jo åbent bart ikke i jeres øjne.....

Så til nye kunder vil jeg anbefale jer at bruge den gratis 14 dages demo også sætte jeres stop ur til 14 dage også huske at tilmelde jer rigtigt for så spare i 14 dage! Men hvis i opretter jer før eller glemmer dette, så klapper faktura fælden og i må bare betale!!;( God jeg ikke driver virksomhed på denne måde for så ville der sku ikke være flere kunder tilbage!
i Spørgsmål » Dimension (afdelinger) af (120 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Nicolaj Bak,

 

Lad mig lige dykke lidt ned i dette. Jeg kommer tilbage til dig snarest og undskylder din dårlige opvelse med os.

 

17-08-2015:

Nej Nicolaj.

At det kun har været demoer der er gratis har været tilfældet siden vi startede for mange år siden.

Hvis man køber direkte har man 14 dages gratis fortrydelsesret. Dvs man modtager iokke sin faktura før end der er gået 14 dage fra købet. Det gælder også for demoer der først faktureres 14 dage efter opgraderingsdagen aka købsdagen.

Herudover har vi tilfredshedsgarantien på to mdr fra købsdagen. https://www.e-conomic.dk/regnskabsprogram/tilfredshedsgaranti 

Jeg har nærstuderet vores tekst på prissiden og den er efter vores opgradering og CMS skift ikke krystalklar, i modsætning til vores tidligere budskaber - hvor det var meget tydeligt at det kun var demoen der var gratis. Jeg forstår således godt hvis du efter en tur på vores prisside har fået opfattelsen at det var uanset demo/køb at der var 14 dage gratis. Du bedes derfor sende mig dit aftalenummer på ksm@e-conomic.com og jeg fremsender en kreditnota. Skulle andre have samme oplevelse send mig da gerne jeres aftalenummer. 

Lad mig afslutningsvis igen undskylde din dårlige oplevelse.

 

26-08-2015

Hej Nicolaj.

Jeg har ikek modtaget noget fra dig. Men jeg fik vores debitor bogholderi til at gennemtrævle alle vores kunder og de har fundet dig. Mener de. Hvis det ikke er dig så er det en anden kunde der bliver glad for 14 dages kreditnota :-)


  Kim Sneum Madsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af (24.0k points)
opdateret af