Hej Heidi,
Tak for dit besyv også Om noget er uprofessionelt er helt subjektivt, og at du synes det kan jeg sagtens forstå, også selv om jeg mener noget andet
Et forslag hertil, for ikke at skulle spekulere i dette, kunne måske være og få projektstyring -
http://wiki.e-conomic.dk/projektstyring/. Vi har i slutningen af sidste år sendt et nyhedsbrev ud om netop dette, og her kan man faktisk overføre aktiviteter, og datoer direkte til fakturaen.
Jeg har gengivet nyhedsbrevet under her:
Vidste du, at du med tillægsmodulet Projektstyring i e-conomic nemt kan få nogle store fordele i forhold til at håndtere din og eventuelt dine medarbejderes tid?
Med Projektstyring får du:
? Tidsregistrering direkte integreret i dit regnskab
? Hurtigt og nemt overblik over hvem og hvor meget der skal faktureres
? Nem fakturering på baggrund af din tidsregistrering
Vi har hørt fra flere administratorer, der er glade for at bruge Projektstyring til at holde styr på deres eget tidsforbrug ? læs for eksempel, hvad Hanne fra Unik Administration udtaler -
http://www.e-conomic.dk/referencer/unik-adminstration.
Det koster kun fra DKK 149 kr. at benytte sig af tillægsmodulet Projektstyring.
For at få gavn af det ovenstående, er det en forudsætning at du bogfører din egen virksomheds regnskab i e-conomic. Gør du ikke allerede det, er det måske nu, du skal til at overveje det.
Med vores interne licenser kan du bogføre din egen virksomheds regnskab til en favorabel pris i e-conomic.
Vi har givet dig en demo
For at give dig en bedre idé om, hvordan du kan bruge Projektstyring, har vi oprettet en demo med projektdata, hvor vi har givet vores bud på, hvordan du kan styre dette. Vi har tilføjet den til dit virksomhedsregister og demoen hedder ?Tidsregistrering for bogholdere og revisorer?. Prøv at logge på din aftale og se hvor smart det er.
Har du brug for hjælp?
Vi tilbyder et lille online kursus i, hvordan vi foreslår du benytter e-conomic som tidsregistreringsværktøj.
Du kan finde kurset på vores hjemmeside under onlinekurser, det hedder ?Tidsregistrering i e-conomic?.
Har du yderligere spørgsmål så send os en mail ved at besvare dette nyhedsbrev eller ring til os på tlf. 88 20 48 41.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Med venlig hilsen
Morten Bæhrenz og Lasse Bager
PS: Husk at forudsætningen for at alt dette kan lykkes er, at du bogfører din egen virksomheds regnskab i e-conomic.