Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forslag: Overskuelig visning af abonnementer - perodiseret

0
Hej E-conomic

Vi sælger abonnementer, som gælder for en enkelt varelinie. En del af vore kunder har flere varelinier, hvor abonnementet starter og stopper på forskellige datoer. Vi anvender perodisering til at sikre at både indtægten og udgiften følges med den periode som abonnementet dækker over. Når vi angiver start og slut perioden på vareliniens faneblad 2 sker dette automatisk - Fint!

Mit forslag går på: Hvis der er en start og slut periode på en varelinie så bliver de 2 datoer vist på tilbud og faktura - måske som en linie 2 for de relevante varelinier. Det vil gøre det MEGET lettere at se om vi har husket at sætte den rigtige periode på den relevante varelinie. (som det er i dag er vi nødt til manuelt at skrive datoerne på linie 2 og det er ikke sikkert at det er de rigtige datoer - og det er heller ikke sikkert at vi har husket at udfylde start og slut dato)

Håber I vil gøre det muligt at vise datoerne automatisk - evt ved at man indsætter en "kode" efter varelinie teksten.

 

Mvh Bo
i Forslag » Dimension (afdelinger) af (160 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Bo.

Tak for dit indlæg.

Jeg har lige et par spørgsmål til dit forslag :)

Denne dato/periode du gerne vil have med, og som du skriver ind manuelt i dag, er det datoen for selve abonnementet eller periodiseringen? For inde på dit abonnementet har du mulighed for at hakke den opsætning af der hedder: "Medtag persiode på første linje", så vil den tage din abonnementsperiode (start- og slutdato) med som den første linje på fakturaen.

Jeg skal bare lige være helt sikker på, om det måske er denne funktion du efterlyser, eller om det er en helt anden :)

Lad mig høre fra dig.

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Forslag af (13.4k points)