Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Pris pr stk.i faktura layout

0

Hej,

Jeg sider og roder med vores faktura layout, og har et spørgsmål andg. Pris pr stk.

Hvis jeg sælger 10 stk. jern og 5 timer ser mine faktura kolonner sådan ud:

Tekst

Stk.

Pris pr stk.

Pris

Jern

10

100,00

1.000,00  

Timer

5

300,00

1.500,00

Hvilket er som vi gerne vil have det.

Men hvis jeg aftaler den samme ydelse til en fast pris ser mine faktura kolonner sådan ud:

Tekst

Stk.

Pris pr stk.

Pris

Pris iflg. tilbud

1

2.500,00

2.500,00

 

Er er en kode jeg kan lave eller en if then sætning ala:

 if ”Stk.”=1 then (”Pris pr stk.” and ” Stk.”)= blank

Så mine faktura kolonner så sådan ud:

Tekst

Stk.

Pris pr stk.

Pris

Pris iflg. tilbud

 

 

2.500,00

 

Håber at i har et godt fif

Med Venlig Hilsen

 

Jais Agertoft

i Spørgsmål » Salg af (120 points)
status opdateret af

1 Svar

Hej Jais.

Tak for dit indlæg.

Hvis jeg har forstået det korrekt, så er det fordi du ikke vil have den skal udfylde "Stk." og "Pris pr stk.", når du laver en samlet varelinje, med en fast aftalt pris. Desværre er det sådan, at når du på dit layout har valgt du gerne vil have vist disse kolonner, så kan du ikke på nogen måde gå ind og lave en undtagelse, så den nogle gange ikke skal udfylde disse kolonner. Og som du skriver, så bruger du disse kolonner, når du ikke laver en samlet linje, men har delt dine varer/ydelser ud på flere linjer.

Så skal du ud i at lave et nyt layout som fx hedder "Fast pris", hvor du så går ind på layoutet og fjerner de kolonner som ikke ønsker skal udfyldes. Så vil de slet ikke fremgå på din faktura.
Du kan i denne e-copedia guide se, hvordan du opretter et nyt layout.

Og her kan du se, hvordan du fjerner kolonner på layoutet.

Håber det var svar på dit spørgsmål, og du måske kan bruge løsningen med et ekstra layout, når det andet ikke kan lade sig gøre. Skulle du have ydereligere spørgsmål, så er du altid velkommen til at fange os på 88 20 48 40 eller info@e-conomic.dk, så er vi klar til at hjælpe dig.
 


<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Spørgsmål af (13.4k points)