Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bruger adgang, Internal-pro

0
Hej
Jeg har brug for at mine medarbejdere skal kunne tilgå mine Internal-Pro kunders regnskaber, men pga klausuler i mine kontrakter med kunderne er det kun navngivne medarbejdere hos mig, der skal kunne tilgå enkelte regnskaber...
Det vil sige, at medarbejder A fx kun skal kunne tilgå regnskab 1, 3 og 5, mens medarbejder B skal kunne tilgå regnskab 2 og 4.

Som det er i dag er jeg nødt til at håndtere dette ved at lave regnskaberne om til Internal, og så mister jeg jo en del af pointen ved at have Pro-licensen...

Jeg vil derfor gerne have muligheden for at oprette brugere som kun skal kunne tilgå de regnskaber jeg giver dem eksplicit adgang til...

Er det ikke noget, der kan udvikles sådan let og elegant?

Venlig hilsen
Peter Skjerning
lukket
i Spørgsmål » Andet af (160 points)
status opdateret af

1 Svar

 
Bedste svar

Hej Peter

Vi er i den heldige sitution, at der ikke er behov for, at udvikle yderligere. Funktionen er der nemlig allerede laugh

 

Hvis du går ind på din administratorfane --> trykker på brugere "venstre side" --> Opret bruger --> sikre dig, at indstillingerne står som følgende.

 

 

Når vedkommende er oprettet, så skal du ud fra den ansattes navn trykke på ikonet:

 

så vil listen af virksomheder som du håndtere fremgå og der kan du begrænse den enkeltes adgang ved, at sætte flueben i de virksomheder som den pågældende skal have adgang til.

 

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
valgt som bedste svar af