forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Øvrig ref. som valgmulighed under kunder

0
Vi har nogle kunder som ikke accepterer at vi skriver deres indkøbsnr. i feltet "Deres ref." eller Attention. De VIL have det i feltet "Øvrig ref". Man har på nuværende tidspunkt ikke mulighed for at oprette en fast tekst under kunder, hvilket vi ønsker, så vi ikke skal taste det manuelt hver gang vi skal oprette fakturaer, når det er samme indkøbsnr. der bruges i et helt kalenderår. Vi ønsker derfor at få mulighed for at feltet øvrig ref. kommer under fanebladet kunder, så vi kan oprette indkøbsnr. der en gang for alle, ligesom man kan oprette, leveringsadresser, att. etc.
spurgt 11 Feb, 2015 i Forslag » e-conomic generelt af 225243 (710 points)
status opdateret 10 Mar, 2015 af christinaheckmann

2 Svar

Hej Marianne.

Tak for dit indlæg.

Jeg har kigget på dit forslag, og synes det giver rigtig god meningen, at have et ekstra felt under kunder, hvor man har mulighed for at skrive en fast tekst ind.

Så jeg vil tage dette forslag med videre, til vores forum møde, hvor vi vil kigge på muligheden for denne funktion :)

Med venlig hilsen

Christina Heckmann

besvaret 10 Mar, 2015 Forslag af christinaheckmann (13,440 points)

Hej :)

Jeg kan se dette forslag har ligget åbent uden der er sket noget i lang tid.

Jeg har derfor haft det med til et prioriteringsmøde, hvor vi har valgt ikke at gå videre med dit forslag. Vi vil derimod kigge lidt nærmere på, at tilføje øvrig ref. på en abonnent.

Derfor lukker jeg indlægget her med status 'implementeres ikke'. smiley

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 15 Aug, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (86,290 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”