Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Søge i lager / arkiv på begrænset brugeradgang

0
Hej

Vi har i vores firma oprettet en begrænset brugeradgang for at gøre den daglige ordregang nem for vores personale, så de kun har det på deres bruger som de rent faktisk skal arbejde med. Dernæst for at sikre at regnskaberne forbliver for ledelsen og bogholderiet at benytte - super smart!

Dog har vi det problem at man bliver smidt af, når man søger i Lager/arkiv/leverandører. Har fået at vide af jeres support at det er fordi, brugeren ikke har adgang til rapporter! Dernæst fik jeg at vide af en anden supporter at man bare skulle have adgang til nr. 40 i afkrydsningsfelterne (som også er under rapporter). Det virker stadig ikke og nu har jeg fået at vide at det alligevel ikke kan lade sig gøre at løse det, når man ikke har adgang til rapporter.

Man kan godt søge ved hjælp af at klikke med musen, så jeg kan ikke forstå at man ikke kan bruge søgefeltet.

Forhåbentligt er det bare fordi supporten og jeg ikke har forstået hinanden for det er da et irritationsmoment at programmet logger af fordi man kommer til at søge i et ... søgefelt!!!

vh. Nina

NIZE equipment
i Forslag » Lagerstyring af (710 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Nina.

Tak for dit indlæg.

Jeg skal lige være helt sikker på, at jeg har forstået dit forslag korrekt, så jeg har lige nogle ekstra spørgsmål til dig.

Du skriver flere bruger oplever at blive smidt ud, når de søger i Lager/arkiv/leverandør, altså under lagerfanen, korrekt?

Hvis det er det, så kan jeg ikke helt se, hvad det har med rapportfanen at gøre. Men hvor meget har I begrænset hver bruges adgang, hvilke faner har de helt præcis adgang til? Og hvad er helt præcis brugerne skal have adgang til, er det funktionerne under lager, eller skal de også have adgang til rapporter?

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Forslag af (13.4k points)
Nej - det kan jeg heller ikke ;)
Men det er det vi har fået at vide. Den begrænsede bruger har adgang til følgende faner: Salg, Lager og en Basic med adgang til en masse funktioner bl.a. omsætningsstat. mv. Det eneste denne bruger ikke har adgang til er selve regnskabet. Og derfor kan vi ikke give fuld adgang til fanen Rapporter.

Dvs. brugeren har adgang til alt det den skal bruge, men det er selve søgefunktionen i Lagerfanen der ikke virker (ud over når man klikker med musen).
Hej Nina,

Ovenstående skulle meget gerne være rettet nu - jeg lukker denne tråd - du endelig skrive til os igen, hvis det dog stadig ikke skulle virke ude hos jer :)

God weekend!