forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Advarsel kreditmaksimum ved oprettelse via Fakturering->Fakturaer

+3
Hej

Det ville være rart, at advarslen omkring kreditmaksimum kommer med det samme, der vælges en kunde. Pt. kommer advarslen først når der faktureres.

Hvis fakturaen oprettes via kundelisten kommer advarlsen på første billede og meget tydeligere.

MVH

Morten Roslund, Deloitte
lukket som en kopi af: Udestående ved ny ordre/faktura
spurgt 15 Dec, 2014 i Forslag » Fakturalayout af Morten Roslund (1,680 points)
lukket 3 Apr af Jesper Mieritz
Bør dette ikke også komme ved oprettelse af ordre om ikke andet som en advarsel...

2 Svar

Hej Morten

Mange tak for dit indlæg smiley
Jeg kan sagtens se, at det vil give mening at der med det samme fremkommer kreditmaksimum, når du vælger kunden, så du ikke skal sidde og lave en faktura, du først efterfølgende finder ud af overstiger maksimummet, så er det bedre du fra start af ved om dette er angivet på kunden. 

Derfor vil jeg tage dit forslag med videre til vores forum tag møde, hvor det vil blive vurderet. Efterfølgende vil jeg herinde skrive hvad vi kommer frem til. smiley

Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 16 Dec, 2014 Forslag af Camilla Jesswein (29,860 points)
Og så må det gerne være meget tydeligt. Blinke eller være i farve.
Den advarsel som der er PT. har vi en voreset nogle gange indtil videre.
Hej Bjørn

Mange tak for dit input - det vil jeg helt sikkert tage med :)

Hej Morten

Vi har nu haft dit indlæg oppe, at vende til vores møde og jeg kan komme med den glædelige nyhed at vi har valgt det skal tages med videre i udviklingsprocessen og går alt, som forventet vil det blive implementeret i e-conomic.

Jeg vil fortsat opdatere indlægget herinde smiley

Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 19 Feb, 2015 Forslag af Camilla Jesswein (29,860 points)
i gang× 4
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”