forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Bedre overblik i udligningsbilledet

+2

Jeg kunne godt tænke mig i udligningsbilledet,  at der var en markering af en evt. difference.

Således at der fx står Diff: 0,00

spurgt 21 Okt, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af Karina Koning (140 points)
status opdateret 19 Nov, 2014 af Camilla Jesswein

1 Svar

Hej Karina

Mange tak for dit indlæg smiley
Jeg kan godt se, når du sidder herinde (ovenstående vindue) og først har udfyldt beløb under oprettelse af din postering og efterfølgende går herind, så vil det være nemt kan du hurtigt se en difference

Dit forslag vil ikke blive implementeret i denne omgang. Dette hænger sammen med, at når du sidder og udligner dine fakturaer så er det set i forhold til, at du ved hvilke fakturaer og hvor meget der er indbetalt, derfor kan du altid ved først ved at udfylde faktura numre herunder beløb af fakturaen og først bagefter udfylder beløb i posteringsvinduet, så vil du også i dette få vist en evt. difference, skulle der opstå i forbindelse med betalingen/indbetalingen og udligningen.
Derudover går vi også ind og kigger på efterspørgslen efter dette sat op i mod de ressourcer vi har til rådighed og andet prioriteret vedligeholdelse af programmet.

Som konklussion vil du ved ovenstående vindue derfor selv skulle udregne en evt. difference og sørge for, at den går i nul gør du det ved først at udfylde beløb i posteringsvinduet og efterfølgende fremfinder fakturanummer og udligner.

Jeg håber at ovenstående løsning kan hjælpe dig på vej og vil sige dig mange tak for sit forslag smiley

Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 19 Nov, 2014 Forslag af Camilla Jesswein (29,860 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”