Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ekspeditionsmuligheder under "andre muligheder" ved fakturering

0
Hej hej. Hvor ville det være dejligt, hvis man i fakturering under emnet "andre muligheder" også havde mulighed for at markere flere linjenumre og flytte dem alle ad een gang i stedet for at skulle "flyt til linje" for hver enkelt linje.
i Forslag » Andet af (200 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Jeg har tidl. foreslået flere gange at man moderniserede "flyt til linje" og lavede drag'n'drop.

Man kunne imødekomme dit ønske ved at sige, at hvis man havde hak i flere linjer, ville drag-n-drop handlingen tage fat i alle markerede linjer.

Anerkender at tastaturet er vigtigt - men den nuværende funktionalitet er jo heller ikke særligt tastaturvenlig - og jeg frygter at vi bare får den eksisterende popup i modal-form når funktionen er moderniseret, hvis ikke vi råber lidt op :-)

http://forum.e-conomic.dk/9689/flyt-til-linje-drag-%26-drop-automatisk-sortering
Forslag af (1.1k points)
Hej begge

Vi har lagt drag n drop funktionaliteten ind i et af de kommende udviklingssprint og det vil være den løsning vi arbejder videre med.

Hvornår det lige kommer ud er endnu uklart, men i vil få besked når det er på plads.

Jeg afviser dette forslag da det ikke er noget vi kommer til at gøre mere ved.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)