Hej Rene,
Jeg er enig i 5 stemmer er mere end mange andre indlæg. Derfor vil jeg også gerne meget arbejde videre med den. Jeg er ked af, hvis jeg ikke var skarp nok i formuleringen.
Jeg prøvede at forventningsafstemme, da vi her hen over sommeren ikke kommer til at lave ligeså mange forbedringer som vi plejer. Derfor vil denne ikke blive aktuel før vi er tilbage på fuld tryk.
Det er altid en svær balancegang mellem, hvor mange der bruger bestemte funktioner kontra, hvor mange der ikke bruger det pga. af manglende funktionalitet.
Det er noget jeg er klar og jeg prøver også have det med i mine overvejelser. Det er meget svært at estimere noget ud fra, hvor mange der kommer til at bruge det i forhold til, hvor mange der bruger det. Ikke desto mindre, så er jeg klar over, at det er værd at have med i overvejelserne.
I forhold til lagermodulet, så er der sat tid af til det. Det er lagt i Q1 2019, så er blevet rykket siden den oprindelige plan. Jeg ved ikke, hvilken melding du har fået, men det er her vi har det planlagt nu. Dermed ikke sagt, at der ikke kan komme forbedringer løbende, men er der forhånd sat ressourcer af til det.
Det skal dog siges, at en del af den tid, som er sat af, er til at lave et bedre onboarding flow i lager, så man kommer bedst muligt i gang med modulet.
Når det er sagt, så er der sat tid af til at kigge på forbedringer og her har jeg en liste klar med den feedback jer brugere har givet. Det konkrete forslag her er med.
Hvilke forslag vi ender med tør jeg ikke sige. Det bliver først besluttet omkring slutningen af 2018.