Vi søger en bogholder i PostMe med erfaring indenfor E-conomic. Vi har i forbindelse med en overgang til e-conomic besluttet at undersøge muligheden for at outsource vores bogholderi. I dag varetages bogholderiet internt, men vi søger en person der med vores kommende E-conomic løsning, kan være med til at konvertere fra vores nuværende bogføring (Visma), til e-conomic og fremadrettet stå for bogføring af bilag, udbetaling af løn til vores søde ansatte og koordinere med vores revisorer hos PWC.
Da vi tidligere har gjort alt selv, vil du være med til at organisere og tilrettelægge vores "nye" set-up og få stor indflydelse i en virksomhed, som oplever en flot vækst og hver dag har mange og nye udfordringer.
Vi forestiller os at vi har arbejde til mellem 5-15 timer hver uge, alt efter hvor mange arbejdsopgaver vi vælger at outsource. Vi forventer du er ordentlig og har en professionel tilgangsvinkel til arbejdet, men også har tålmodigheden til at tage fat på et system, der grundet omfanget og vores hurtige vækst, har oplevet en masse work-arounds og tillægsløsninger, for at kunne fungere i det daglige. Vi er iværksættere og ikke bogholdere og har måtte læne os meget op af vores dygtige revisorer og sene aftener foran bogføringssoftwaren. Med tiden og mængden af opgaver, er det bare ikke muligt længere og vi må strømline systemerne mere, hvis det ikke skal stjæle al vores tid.
Vi forventer du er konkurrencedygtig på prisen og måske også kan se en udfordring i jobbet, ud over den månedlige afregning. Vores drømmeprofil har også et ønske om på sigt at blive økonomiansvarlig i en vækstvirksomhed, for er kemien og kvalifikationerne rigtige, så ser vi at bogholderrollen på sigt kan konverteres til en fastansættelse.
I første omgang vil vi gerne have et uforpligtende møde med dig på vores lokalitet i Herlev og vi håber du vil tage fat i os enten her, eller på e-mail til vores Adm. direktør Anders Riedel - art@postme.com
Tak!
PostMe