Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fjer alle "bekræf udskrift" og få et nemmere og ressource effektivt system

+1
Hver gang man vi udskrive så skal man bekræfte at man vi udskride. Det er en helt overflødig funktion al den stund, at man under alle omstændigheder aktivt skal udskrive den PDF fil som bliver genereret.

Systemet vil spar nogle ressourcer, og funktionen er også sikkerhedsmæssigt overflødigt al den stund det ikke kan genrere en registreringsfejl når man kun udskriver en rapport, faktura, følgeseddel pakkeseddel eller lignende!

Det samme gør sig i øvrigt gældende for alle de små bekededer som systemet giver tilbage på handlinger som man selv har valgt!

 

MVH

Jens Chr. Pedersen
i Forslag » Andet af (860 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Jens

Tusind tak for dit forslag.

Vi arbejder på at gøre tingene mere strømlinede uden at gå på kompromis med brugervenligheden, når det så er sagt skal det ikke være nogen hemmelighed at lige netop bekræft af print er en smule overkill smiley

Jeg tør ikke smide om mig med hvornår det sker, men helt klart er det noget som vi arbejder på at effektivisere.


Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)

Hej Jens

Så har vi haft prioriteringsmøde og jeg blev sat dejligt på plads i min tankerække - jeg var helt forblændet af at det ingen mening gav at man skulle trykke ok - indtil det gik op for mig, at det intet havde med os at gøre. smiley

Den bekræftelse er browserens udskriftsindstillinger og giver dig mulighed for at vælge printer, papirkilde mv. og det er vi ikke herre over. Så det kan vi desværre ikke gøre noget ved.


Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)