Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Husk dato ved ved nye posteringer i kassekladde

0
Jeg er lige gået i gang med 'det nye' e-conomic. Det er generelt rigtig godt, men een ting er blevet værre..

Regnskab > Kassekladde > Daglig > Ny postering: Dato

Når man vælger 'Ny postering' indstilles posteringens dato til i dag. Hvis man indtaster en anden dato, så huskes denne dato kun så længe man bliver i posterings-vinduet, altså vælger 'Gem og ny'. Men hvis man blot gemmer - ryger tilbage til posterings-listen - og derefter vælger 'Ny postering', så springer datoen igen hen til i dag.

I 'det gamle' e-conomic blev den sidst indtastede dato husket, lige meget om man hoppede ind og ud. Det kunne jeg meget bedre lide.

Håber I kan bringe 'husk datoen' tilbage til systemet. Tak..
i Forslag » Andet af (160 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Kenkik

Det er en helt bevidst beslutning.

Ny posteringsknappen er præcis det - oprettelse af en ny postering fra bunden. Herunder også dateringen.

Vil du undgå dette - så klik på rediger på den seneste postering - tryk enter - og så er du fortsat med den dato den sluttede med - uden flere museklik, men et enkelt anslag på enter. smiley

Jeg håber du kan bruge mit forslag til omgåelse.


Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)