Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Spørgsmål vedr. fakturadesign/abonnementer

0

Jeg har et spørgsmål vedr. fakturadesign/abonnementer.

Lad os sige at jeg sælger mobilabonnementer. Jeg har så kunder, som har abonnement på 1 mobilnummer, men også kunder som har abonnement på 500 mobilnumre. Det vil sige at jeg tilføjer 1-500 abonnementer på kunderne.

Med de muligheder der er for faktura design idag, ser min faktura således ud:

 

[Ekstra tekst til ordre/faktura] [Ny linie]
[Navn på abonnement] [Periode] [Ny linie]
[Varenr]                [Varenavn]           [Antal]      [Enhed]            [StykPris]        [TotalPris]
 
Som man kan se, så fylder hvert abonnement 3 linier. Det er okay hvis kunden betaler for 5 abonnementer, men betaler han for 475 abonnementer, kan man godt se hvor lang den faktura bliver.
 
Jeg il gerne have at min faktura så ud som:
 
[Navn på abonnement]  [Periode]    [Ekstra tekst til ordre/faktura]     [Antal]      [Enhed]            [StykPris]        [TotalPris]

Eksempel:
 
Mobilabonnement        07.01.2013-31.01.2013    +4599889988       1      Stk       299       299
Mobilabonnement        09.01.2013-31.01.2013    +4599889987       1      Stk       299       299
osv..

Det vil gøre at min faktura bliver på 450 linier istedet for 1500

 

Hvordan gør jeg det med fakturadesign ? Samtidig vil jeg så gerne når jeg laver min fakturakørsel, kunne vælge dette specialle faktura design som er tilpasset abonnementer, og ellers vælge min normale faktura når jeg ellers fakturere ham for andet en abonnementer.

 

Jeg kan se at foraet her ombryder teksten, men jeg tror i er med på hvad jeg mener.

i Spørgsmål » Dimension (afdelinger) af (770 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hvad siger E-Conomic, er det muligt eller ikke muligt ?
Spørgsmål af (770 points)
Hej Martin

Beklager den lange svartid.

Den skulle lige vurderes lidt nærmere.

Svaret er desværre ikke positivt i forhold til dit ønske.

Den måde du beskriver vil gøre at vi skulle have en ekstra kolonne på vores fakturaer. (kolonnerne er dem som håndtere den vandrette visning)

Som det ser ud nu er den eneste løsning vi har med de MANGE løsninger, den du allerede benytter dig af.

Så beklager - det er desværre ikke noget vi kan løse lige nu.

For at svare på dit andet spørgsmål mere rent generelt - så kan du opsætte layoutet på kunden til at være dit specielle abonnementslayout - og så hvis du i ny og næ fakturaerer ham/hende for øvrige ydelser vil du ved fakturering af disse ydelser kunne vælge et andet layout med andre kriterier.

Beklager at vi ikke kan imødekomme dit ønske for nærværende.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)