Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




tak for svar

0
tak for svar  , jeg vil prøve dette modul , når jeg har kørt economics lidt længere tid  , men

jeg troede da jeg købte E-Conomic tildligere i januar  at i var langt mere innovative og at i lyttede til jeres kunder  , det er jeg vant til inden for min branche ,,, 3d cad / cam  på cnc maskiner

jeg havde en debat i tlf igår med Jeres Svend Christiansen igår om manglen i e-conomics  , vedr. muligheden for at kunne skrive tilbud , ordrebek. følgeseddel , faktura  ,,, i 4 step .  , hvilket i ikke kan .

der er en " workaround "  , med dobbeltkopier af ordrebek , hvor man manuelt vælger andet layout ,,, og manuelt sletter de dobbelte ordrer ,,,, det har jeg selv rodet med at få til at virke  ,,, og det gør det nu ,,,, men det er bøvlet  .

jeg vurderer at det er en smal sag at lave denne feature  , dokumentflow i 4 step mod idag 3  ,, og at rigtig mange virksomheder ville klappe i hænderne  ( alle prod. virksomheder skriver følgesedler ) inden for min branche er dette et klart must  , både over for kunder og underlev .  , i kan kun i 3 step .

han var sådan set meget venlig  , men gjorde mig klart at jeg ikke skulle forvente denne funktionalitet  ,,, på trods af at han godt kunne se det var en rigtig god ide .

han gjorde mig det 100 procent klart at economic er som det er  ,,, take it or leave it .

fair nok , det er jeres valg ,, jeg har dog alliigevel valgt at fortsætte lidt endnu med economics  , idet jeg har brugt en del tid sammen med min revisor på at få det op at køre  , og jeg tror til moms osv. er det ganske udemærket  .

men er ret overrastet over E-conomics holdning til forbedringer  ,  så jeg tror ikke jeg gider spilde tiden med at foreslå ny funktionalitet i dette forum fremover  , mit klare indtryk er at det er spild af tid  .
relateret til et svar til: navngivning af pdf fakturaer
lukket med noten: inaktiv
i Forslag » Andet af (210 points)
lukket af

1 Svar

tak for svar endnu en gang  , . 

du misforstår ,,, jeg snakker ikke om tillægsmodulet lagerstyring . 

det har jeg intet at bruge til . 

jeg taler om at omdanne Tilbud til ordre og drenæst til følgeseddel , og dernæst til faktura 

på helt samme måde som i gør idag  , blot med følgeseddel mellem ordrebek. og faktura  , 4 step .

og et ekstra menu punkt  selvfølgelig  . 

jeg kan ikke sende mine vare til underlev. eller til mine kunder uden en følgeseddel  , med deres ordreinfo osv. 

det er der ingen produktionsvirksomheder der kan  ,,, derfor mener jeg det er et behov at rigtig mange af jeres kunder har ,,, men at de åbenbart bruger jeres " workaround " som er ret bøvlet , eller laver dem i excel ell. lign . 

men han afviser totalt at gøre noget ved dette  , på trods af at han godt kan se at rigtig mange virksomheder har dette behov . 

jeg håber da i gør noget ved dette  ,,, ellers tror jeg ikke jeg er kunde på sigt .

Forslag af (210 points)