forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

e-mail adresser på faktura

+1
Det vil spare mig tid, hvis den anvendte e-mailadresse til kunderne fremgår på fakturaen. Er det muligt at oprette denne funktion, så den autiomatisk bliver indsat?
Med venlig hilsen, Susan Ritterband
spurgt 21 Dec, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af MaleriKonservering (160 points)
gen-kategoriseret 21 Feb, 2013 af Peter Friis

10 Svar

Bedste svar

Hej,

I markedspakke 35, som frigives nu på tirsdag, har vi netop tilføjet et flettefelt til fakturaskabelon opsætningerne, så det bliver muligt at få indsat debitors faktura-mailadresse.

Mvh.

Christian Estrup

Development Director

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 27 Apr, 2011 Forslag af Christian Estrup (19,850 points)
opdateret 2 Mar, 2015 af janklitsgaard

Hej Susan,

Ja det er desværre ikke muligt. Jeg har dog lavet et forslag til forbedring som dækker over man kan bruge et dynamisk felt der henter kundens e-mail adresse.

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 21 Dec, 2010 Forslag af Steffen E (151,510 points)
Hej
Er dette løst ?
Tak.
besvaret 26 Apr, 2011 Forslag af ctorp (2,110 points)
Hej,

Hermed en opdatering. Jeg kan nu bekræfte at dette felt er implementeret, så hvis du tilføjer kundens e-mail, så kan du få den med på fakturaen ved at gøre brug af [DebitorEmail] .

Tak for forslaget.

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 4 Maj, 2011 Forslag af Steffen E (151,510 points)
Mange tak for hurtig tilføjelse. Er sat i drift.
Hilsen Christian.
besvaret 4 Maj, 2011 Forslag af ctorp (2,110 points)

Hej Christian,

Super - tak for tilbagemeldingen. Det er dejligt og se de ting vi udvikler, bliver brugt og betyder noget for folk  

Steffen Ekelund

besvaret 5 Maj, 2011 Forslag af Steffen E (151,510 points)
Jeg har lige endnu en forspørgsel ang dette emne

Hvordan får man kontaktpersonens mailadresse frem ?

Vi har flere store kunder hvor der er forskellige kontaktpersoner på, og så ville det her være smart at det var kontaktpersonens mail adresse som blev hentet frem

Som når man sender feks tilbud via mail, så henter den kontaktpersonens mailadresse og sender dertil.

Er spændt på om dette kan gøres ?
besvaret 12 Maj, 2011 Forslag af Atina (1,420 points)

Er der ikke noget i vil overveje ??
besvaret 13 Maj, 2011 Forslag af Atina (1,420 points)
Hej Atina,

Beklager jeg først vender tilbage nu.

Da vi stod og skulle udvikle at man kunne få en kundens e-mail på fakturaen var vi også meget i tvivl om hvordan det skulle gøres, og hvilken e-mail der skulle på fakturaen(kundens e-mail eller kontaktperson). Problematikken går sådan set på at e-mail på kontaktpersonen først er gældende når man klikker bogfør faktura, hvorfor det ikke er teknisk muligt at få den på. Desværre. Så du vil kunne få kundens e-mail på, men ikke en kontaktpersons.

Kort sagt, vil det hvis dette skal være muligt, kræve en del kundehenvendelser, hvorfor vi i hvert fald i først omgang vil høre om der er andre der kan tilslutte sig dette forslag?

Steffen Ekelund

besvaret 16 Maj, 2011 Forslag af Steffen E (151,510 points)

Hej Steffen

Det håber jeg så at der er andre der vil tilslutte sig, for ideen med at skrive en kontaktperson på syntes jeg er lidt fjollet hvis man ikke kan se kontaktpersonens kontaktmuligheder .. så skal man ind i E-conomic for at finde evt tlf nummer el mail på personen eller kan man få vist kontaktpersonens tlf nummer ??

Mvh Anita
besvaret 16 Maj, 2011 Forslag af Atina (1,420 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”