Find eller opret indlæg om funktionerne i tillægsmodulet Lager til lagerstyring i handelsvirksomheder.

Oversigt over historiske salgspriser

Indlægaf 181104 » 24. nov 2011, 13:41

Hej e-conomic
Vi har ønske og behov for at få en linie mere ind på varekontokortet, så man også kan se udviklingen i salgspriserne.

Idag er der en kolonne som hedder "Enhedspris" men denne viser sidste indkøbspris. Super funktion og kunne i lave det sådan, at man i samme vindue/linie fik en magen til, men med sidste salgspris???

Mvh
-
181104

Re: Oversigt over historiske salgspriser

Indlægaf Steffen E » 28. nov 2011, 10:37

Hej,

Tak for forslaget.

Hvad er det væsentlige at se her? Er det de seneste salgspriser, eller alle historiske priser?

Den eneste måde som jeg måske kan se vi kan komme lidt af vejen på lige nu og her, er under omsætningsstatistik, og så en given periode(tilbage i tid) og så kan du se hvor mange vare du har solgt til xx stk. og til en samlet omætning på xx, og så den vej få svaret?

mvh
Steffen Ekelund
Billede
Online regnskabsprogram

Brugeravatar
Steffen E
Site Admin

Indlægaf 181104 » 29. nov 2011, 09:03

hej Steffen
Det vigtigste er at kunne se evt 20 seneste salg. Alle historiske er ikke relevant da priser mere end ca. 2-3 uger ikke er aktuelle mere.

Jeg bruger din foreslået løsning indtil videre men det ville være meget lækkert med funktionen under varekontokortet.

Mvh
-
181104

Indlægaf ImageToys » 31. jan 2012, 19:50

Det vil jeg gerne tilslutte mig - en historik for varesalg er vigtig at kunne se i oversigtsform, uden at skulle "dykke" langt ned i arkiverne.
Venlig hilsen
Joakim Kunkel

Billede
Image Gifts ApS (ImageToys)
Ledreborg Allé 22, DK-4000 Roskilde
Brugeravatar
ImageToys

Geografisk sted: Roskilde, Danmark

Tilbage til Tillægsmodulet Lager