Find eller opret indlæg om funktionerne i tillægsmodulet Lager til lagerstyring i handelsvirksomheder.

OVERSIGT BESTILLINGER

Indlægaf medietek » 25. okt 2011, 08:38

Når man har mange bestillinger (Lager/Bestillinger) - Så vil jeg gerne vide hvordan jeg på en enkel måde kan se hvilke vare der er registreret som modtaget og hvilke der endnu ikke er registreret modtaget.
Jeg kan kun se hvilke bestillinger der står som "Ingen" eller "Delvis" under kolonnen modtagelse. Går jeg så ind på det enkelte indkøb kan jeg ikke se hvilke vare der mangler at blove modtaget.

Mit spørgsmål
Hvordan ser jeg enkelt og hurtigt hvilke vare der mangler at blive modtaget i forhold til det indkelte indkøb (Bestilling)
-
medietek

Re: OVERSIGT BESTILLINGER

Indlægaf Steffen E » 3. nov 2011, 10:59

Hej,

Vi arbejder lidt med at man ligesom man kan under "ordre" sige "Vis linjer", således man hurtigt kan fange hvad der ligger.

Det er endnu ikke implementeret, og der er heller ikke en fastsat en dato endnu, men det vil netop løse dette, så man nemt kan finde det.

mvh
Steffen Ekelund
Billede
Online regnskabsprogram

Brugeravatar
Steffen E
Site Admin

Re: OVERSIGT BESTILLINGER

Indlægaf 181104 » 24. nov 2011, 13:36

medietek skrev:Når man har mange bestillinger (Lager/Bestillinger) - Så vil jeg gerne vide hvordan jeg på en enkel måde kan se hvilke vare der er registreret som modtaget og hvilke der endnu ikke er registreret modtaget.
Jeg kan kun se hvilke bestillinger der står som "Ingen" eller "Delvis" under kolonnen modtagelse. Går jeg så ind på det enkelte indkøb kan jeg ikke se hvilke vare der mangler at blove modtaget.

Mit spørgsmål
Hvordan ser jeg enkelt og hurtigt hvilke vare der mangler at blive modtaget i forhold til det indkelte indkøb (Bestilling)

Super godt indlæg. Denne funktion vil jeg også kunne drage stor nytte af.
-
181104

Tilbage til Tillægsmodulet Lager