Find eller opret indlæg om funktionerne i tillægsmodulet Lager til lagerstyring i handelsvirksomheder.

Re: Forslag til forbedringer i lagermodul og e-conomic gener

Indlægaf Steffen E » 24. nov 2011, 10:02

Hej,

Ja jeg bliver næsten ked af, at jeg ikke spurgte ind til de detaljer fra starten af, fordi det sidste med de undtagelser der er, kan faktisk ikke lade sig gøre. e-conomic vil nemlig altid tage den højeste procentsats, og give i rabat.

ÆV!

mvh
Steffen Ekelund
Billede
Online regnskabsprogram

Brugeravatar
Steffen E
Site Admin

Indlægaf perry » 24. nov 2011, 19:41

Steffen E skrev:Hej,

Ja jeg bliver næsten ked af, at jeg ikke spurgte ind til de detaljer fra starten af, fordi det sidste med de undtagelser der er, kan faktisk ikke lade sig gøre. e-conomic vil nemlig altid tage den højeste procentsats, og give i rabat.

ÆV!

mvh

Hej Steffen.

Ja det er derfor jeg håber og krydser finger for at i kan finde et lille smut hul, så det er muligt at gå ind på en vare og f.eks. sætte et lille flue ben, om der må gives rabat eller ikke på en bestem vare eller denne vare. Det kunne være rigtig godt, hvis dette var muligt. Håber at det er noget i kan få tid til at kikke på, da jeg bestemt ikke tror jeg er den eneste der har dette problem.

MVH.

PP
-
perry

Indlægaf Steffen E » 25. nov 2011, 09:27

Hej,

Man kan godt gå ind og sørge for der er nogle varer der ikke skal have rabat, problemet opstår bare når de så stadig skal have 30% rabat, da e-conomic altid vil tage den højeste - ellers ville man godt kunne gøre det.

Desværre ligger en ændring af rabatstrukturen ikke lige rundt om hjørnet.

mvh
Steffen Ekelund
Billede
Online regnskabsprogram

Brugeravatar
Steffen E
Site Admin

Indlægaf perry » 25. nov 2011, 09:53

Steffen E skrev:Hej,

Man kan godt gå ind og sørge for der er nogle varer der ikke skal have rabat, problemet opstår bare når de så stadig skal have 30% rabat, da e-conomic altid vil tage den højeste - ellers ville man godt kunne gøre det.

Desværre ligger en ændring af rabatstrukturen ikke lige rundt om hjørnet.

mvh

Hej Steffen.

Når du siger lige rundt om hjørnet, mener du så at der snart vil blive kikket på det ???

MVH
PP
-
perry

Indlægaf Steffen E » 25. nov 2011, 10:34

Hej,

Ja det gik åbentbart lidt stærkt. Der skulle have stået ikke lige rund om hjørnet(det har jeg nu ændret).

Som antyd her i et andet forslag vedr. rabat, så er vi i tvivl om hvordan og hvorledes vores rabatstruktur skal være. Netop fordi det er en større ting, som kræver lidt flere overvejelser, vil der derfor gå noget tid, før der bliver tid til at kigge på dette.

mvh
Steffen Ekelund
Billede
Online regnskabsprogram

Brugeravatar
Steffen E
Site Admin

Indlægaf Tore » 31. jan 2012, 16:39

Vi er en virksomhed, som har mange forskellige varer, der hurtigt kommer ind og hurtigt kommer ud.
Vi har brug for på en smart måde at få overblik over de varer, der stadig er på lager og dermed til salg og eventuelt kunne skabe en prisliste med disse varer. Da varerne er af forskellige art må prislisten og varer meget gerne være inddelt i grupper. Kan dette lade sig gøre eller skal man vente på PhPs vidunder applikation?
-
Tore

Foregående

Tilbage til Tillægsmodulet Lager