Diskuter funktionerne i tillægsmodulet Indscanning til scanning af bilag og dokumenter.

Kan man springe bilag over?

Indlægaf Stine » 9. nov 2011, 08:43

Hejsa

Jeg oplever engang imellem at mine kunder kommer til at scanne bilag ind som allerede er bogført. Hvis jeg først opdager det imens jeg bogfører ville det være rart hvis jeg bare kunne springe bilaget over eller slette det og gå direkte videre til næste bilag. Lige nu går jeg over i funktionen 'Indscannede bilag' og sletter bilaget og går tilbage til bogføringen - arbejdegangen bliver lidt tung hvis der er mange af den slags bilag. Er der mulighed for at springe bilaget over?

Venligst,

Stine
-
Stine

Re: Kan man springe bilag over?  Emne er løst

Indlægaf Steffen E » 10. nov 2011, 09:18

Hej Stine,

Tak for din besked.

Det er der desværre ikke mulighed for at gøre på en let og elegant måde. Det bedste man kan gøre er at klikke på annuller. Siger opret fra indscannet igen, vælg alle til at være ubehandlet(i højre hjørne), finder bilaget(skulle gerne være øverst), vælger status "slet", og siger derefter "udfør". Herefter vælger du så "opret fra indscannet" igen, og siger udfør.

Når det så er sagt, så har jeg taget indlægget som et forbedringsforslag, så det bliver muligt at springe et bilag over.

mvh
Steffen Ekelund
Billede
Online regnskabsprogram

Brugeravatar
Steffen E
Site Admin

Tilbage til Tillægsmodulet Indscanning