Debitorsaldolisten

Her kan du skrive dine ønsker og gode idéer, der vil gøre e-conomic nemmere at bruge.

Debitorsaldolisten

Indlægaf anl » 1. nov 2011, 13:15

Ny kolonne på debitorlisten

Ville hjælpe det daglige arbejde, hvis note kunne vises på debitorsaldolisten, således at evt. afdragsordning, ingen rentenota osv. fremgår af listen.

Der kunne også oprettes et nyt felt - eks. "bemærkninger", hvor der er plads til at skrive ovennævnte - således at man kan få et hurtigt overblik over særaftaler osv.

Mvh. Anne L
-
anl

Share On:

Share on Facebook Facebook Share on Twitter Twitter

Re: Debitorsaldolisten

Indlægaf Steffen E » 2. nov 2011, 13:47

Hej Anne,

Tak for dit forslag og din tid :D

Jeg skal lige være helt sikker på om jeg forstår det her med note/bemærkninger. Hvor skal det være du skal skrive den note henne, skal det være direkte i debitorsaldolisten eller?

mvh
Steffen Ekelund
Billede
Online regnskabsprogram

Brugeravatar
Steffen E
Site Admin

Indlægaf anl » 3. nov 2011, 08:37

Nej det skal være på "kundekortet", således at bemærkningen kommer med hver gang der trækkes en liste.

mvh. Anne
-
anl

Indlægaf Steffen E » 3. nov 2011, 09:10

Hej Anne,

Ok. Så hvis vi kigger på "note" systemet som det er i dag, så er det sådan set fint nok, du kan jo oprette noter. Du kunne bare godt tænke dig at det også kom frem i debitorsaldolisten? Hvilken noter skulle den tage, man kan jo lave flere forskellige noter? Skulle det være i den sidste kolonne?

mvh
Steffen Ekelund
Billede
Online regnskabsprogram

Brugeravatar
Steffen E
Site Admin

Indlægaf anl » 3. nov 2011, 09:38

Ja den sidste kolonne ville være fint. Det er fuldstændig lige meget hvilken note det er eller om det er et nyt felt på kundekortet, bare det fremgå af debitorlisten hver gang.

Mvh Anne
-
anl

Indlægaf Steffen E » 3. nov 2011, 11:10

Ok, super. Så er jeg med, og jeg er sikker på andre også er med på hvad du mener. Perfekt. Derfor vil vi også meget gerne høre fra andre, som skulle have samme ønske.

mvh
Steffen Ekelund
Billede
Online regnskabsprogram

Brugeravatar
Steffen E
Site Admin

Indlægaf anl » 3. nov 2011, 14:31

Årsagen er, at vi i vores firma er forskellig, der rykker kunderne, derfor vil det være en stor hjælp, hvis specialaftaler fremgår af debitorlisten hver gang den udskrives.

mvh Anne
-
anl

Debitorsaldoliste

Indlægaf Gitte B » 27. jan 2012, 08:40

Jeg har også et stort ønske om at noter kan til- og evt. fravælges på debitorsaldolisten - evt. på sammen måde som man kan til- og fravælge ex. "medtag kladdeposteringer".

Noterne kunne så stå under/efter "I alt"-linien, hvor der er plads til mere end i sidste kolonne, som tidligere foreslået.
-
Gitte B

Indlægaf Steffen E » 27. jan 2012, 13:29

Hej Gitte,

Tak for dit forslag.

Jeg kan se forslaget tidligere har været oppe og vende, hvorfor jeg har lagt det sammen med det.

Der er endnu ikke nærmere, æv.

mvh
Steffen Ekelund
Billede
Online regnskabsprogram

Brugeravatar
Steffen E
Site Admin

Indlægaf Stenholt » 3. feb 2012, 13:22

Hej

Jeg har et ønske om, selv at kunne vælge/sortere i den øverste blå linie i debitorsaldoliste, f.eks. om jeg vil have beløb, faktura nr., dato o.s.v. fra 0 - xxxxxxxx eller omvendt.

E-conomic vælger at sortere via kunde nummer og kun det.

Med venlig hilsen

Randi Stenholt
-
Stenholt

Tilbage til Forslag til et nemmere e-conomic