forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Seneste indlæg under

0
stemmer
0
svar
10
visninger
Jeg forstår måske godt jeres ide i at det er åben/spærret status i varelager der afgøre om en varer er synlig i webshop - men jeg syntes bare ikke det er særligt smart... Vi har et utal af varer som ikke, ...
spurgt 2 dage siden i Forslag » e-conomic generelt af Helge Abrahamson
0
stemmer
0
svar
23
visninger
Jeg er maler og har et kæmpe lager af maling, det er brugte malerbøtter og spørger nu jer om hvor I ville mene at jeg skulle sætte dette til salg, er dba.dk det bedste bud? Mvh Freddy
spurgt 2 dage siden i Spørgsmål » Lager af MalerFreddy
0
stemmer
0
svar
8
visninger
Hej Jeg gør rigtig meget brug af muligheden for at importere en masse bogføringslinjer fra excel til en kassekladde. Her benytter jeg muligheden for at gemme en importskabelon til næste gang. Jeg har efterhånden oprette en del skabeloner, men vil også ...
spurgt 2 dage siden i Forslag » Import og eksport af data af LeneSS
0
stemmer
1
svar
16
visninger
Hej, Når vi laver abonnementskørsler, ville vil gerne have både det indeks med som varen er oprettet med, samt det indeks som kørslen har anvendt. Endvidere ville det også være rart med den grundpris varen er oprettet med. Basal så kunden ...
spurgt 3 dage siden i Spørgsmål » Fakturalayout af MIW
0
stemmer
0
svar
14
visninger
Jeg er ekstern bogholder for flere virksomheder og jeg har nu to kunder der begge har problemer med bogføringen af vareleverandørfakturaer. I e-conomic er der kun to decimaler til enhedsprisen og det er et problem...især når man handler med virksomheder med ...
spurgt 3 dage siden i Forslag » e-conomic generelt af Kamper
+1
stemme
1
svar
24
visninger
Hej, Det ville være smart, hvis man kunne redigere rækkefølgen på varer defineret i et abonnement, så man kan sikre de vises i den rigtige rækkefølge på fakturaen. Pt. er det kun muligt at flytte rundt på rækkefølgen når fakturaen er ...
spurgt 3 dage siden i Forslag » Abonnement af MIW
0
stemmer
0
svar
13
visninger
Vi har lige oplevet en del problemer med nogle varer der ikke er blevet registreret til den korrekte lokation - de er blevet registreret til en blank "ingen" lokation. Det ville være rart om man kunne vælge en default lokation, således ...
spurgt 3 dage siden i Forslag » Lager af Helge Abrahamson
0
stemmer
1
svar
28
visninger
Hej Hvordan rammer jeg EAN-nr. feltet via api: Debtor_UpdateFromData https://api.e-conomic.com/secure/api1/EconomicWebservice.asmx?op=Debtor_UpdateFromData Feltet "<Ean>string</Ean>" rammer tilsyneladende ikke noget? Lige nu bruger jeg: "<CINumber>string</CINumber>", men det er jo lidt en nødløsning, at det så skal flyttes manuelt bagefter fra CVR-nr. til EAN-nr. På forhånd ...
spurgt 4 dage siden i Spørgsmål » Import og eksport af data af likedon
0
stemmer
1
svar
26
visninger
En tynd omgang te. Under salg kan man trække en omsætningsstatistik, der baserer sig på enten kunder, varer eller medarbejdere. Under indkøb kan man trække en fattig statistik, der enten kan specificeres på udgiftskonti eller leverandører. Hvad har varerne gjort i ...
spurgt 4 dage siden i Forslag » Lager af Erik Jensen
0
stemmer
2
svar
31
visninger
Vi ville i dag overflytte til economics, da jeg under overflytningen erfarede, at der er en begrænsning på 9 cifre for debitor- og kreditornumre??? Vi bruger kundernes telefonnummer som kundenummer, og vi har kunder fra hele verden, dvs. op til 3 ...
spurgt 5 dage siden i Spørgsmål » e-conomic generelt af Steen S
0
stemmer
1
svar
23
visninger
Vi har et varenummer der optræder i webshop, men som ikke findes i e-conomic... Og for at gøre det endnu mere mærkeligt, så optræder varenumret faktisk to gange i webshop..?? Hvis vi opretter varen med det pågældende varenummer i e-conomic, så ...
spurgt 5 dage siden i Spørgsmål » Andet af Helge Abrahamson
0
stemmer
0
svar
14
visninger
Hej Vi er i proces med at overgå til E-conomics fra C5. Der er oprettet demo i prof-udgave og tilknyttet smart inbox etc. Vi er i proces med at indlæse ny kontoplan (som ikke kan sammenlignes med standardkontoplanen overhovedet), 2017-tal indlæses, ...
spurgt 5 dage siden i Forslag » e-conomic generelt af LarsAP
0
stemmer
0
svar
20
visninger
Kvik-kladden: Hvor vill dog være herligt hvis man kunne arbejde med sine projekter i kvikkladden. Det er tungt, langsomt og træls at man skal åbne 'posterings-vindue' hver gang man skal noget med sit projekt. Kassekladde: der er kolonner med en hav ...
spurgt 6 dage siden i Forslag » Projektstyring af Gittera
0
stemmer
0
svar
22
visninger
har startet et helt nyt anpartsselskab. spørgsmålet er hvor bogføre man anparts indskuddet i selskabet. = hvad konto de 50000 kr som er indskudt til at starte selskabet
spurgt 18 Feb i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af domus
0
stemmer
0
svar
10
visninger
I en tidligere version af website/webshop kunne man fravælge mobilvisning, altså at siden blev vist som desktop version uanset device. Det ville være fedt om man kunne få den funktion tilbage. Årsagen er at mobilvisningsversionen er meget forvirrende og uoverskuelige når ...
spurgt 16 Feb i Forslag » Andet af Helge Abrahamson
0
stemmer
1
svar
30
visninger
Hej Er der andre end mig der synes det er irriterende at når man taster kreditorbilag og har valgt kreditoren at markøren bliver stående i feltet (Enter virker ikke) hvorfor skal den blive stående - jeg har jo valgt leverandøren så ...
spurgt 16 Feb i Spørgsmål » e-conomic generelt af Lenelaursen
0
stemmer
0
svar
10
visninger
Jeg savner en mulighed for at vedhæfte samme bilag fra indscanning til flere bilag i kassekladder på engang, på samme måde som man kan afkrydse, hvis man ønsker nogle bilag bogført.
spurgt 15 Feb i Forslag » e-conomic generelt af Bogføring365
+1
stemme
0
svar
12
visninger
Vi har en del kunder, der f.eks. får lov at vente med at betale en faktura 14 dage. Dette bliver så et problem når jeg ikke kan rette forfaldsdato på den enkelte faktura. Det betyder, at når jeg sender rykkere ud, ...
spurgt 15 Feb i Forslag » e-conomic generelt af Gitte Hein
+2
stemmer
0
svar
17
visninger
Jeg vil foreslå, at systemet kan udskrive kontospecifikationer fra finansbogholderiet over flere regnskabsperioder i én omgang. Eks. der er regnskabsafslutning pr. 31/12 2017 og man vil se posteringer fra eks. 30/9 2016 til 31/3 2017. Som det er nu skal man ...
spurgt 15 Feb i Forslag » e-conomic generelt af LH Revision ApS
+1
stemme
0
svar
14
visninger
Hej I kassekladden Finans når man taster et bilag og udfylder alt på forsiden dvs. blandt andet skriver teksten og skal bruge fordelingsknappen - så kunne det være rart hvis man kunne sætte evt. et hak som gør at man henter ...
spurgt 15 Feb i Forslag » e-conomic generelt af Lenelaursen
i gang× 4
løst× 1539
besvaret× 265
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.