Her kan du diskutere Design & Layout-funktionen og andre funktioner under fanebladet Faktura i e-conomic

Vor ref.

Indlægaf KDT » 14. feb 2012, 12:12

Hejsa

Er det muligt at få overført mail og telefonnummer fra medarbejderkartotek til ordrebekræftelse i eks. felterne vor ref 2 og/eller øvrig ref. ?

Hilsen
Karin
-
KDT

Re: Vor ref.

Indlægaf Steffen E » 14. feb 2012, 13:49

Hej Karin,

Det er der ikke. Jeg kunne måske godt tænke mig at høre hvad du gerne vil opnå? Det kunne være man kunne opnå dette på andre måder?

mvh
Steffen Ekelund
Billede
Online regnskabsprogram

Brugeravatar
Steffen E
Site Admin

Indlægaf KDT » 14. feb 2012, 19:39

Hej Steffen

Det vi gerne vil opnå er flg.

På ordrebekræftelsen skal vi have følgende information som kunne hentes fra medarbejderkartotek, så vores kunder kan komme direkte i kontakt med sælgeren og ikke hovedkontoret som er nævnt nederst på ordrebekræftelsen.

Sælger.......: Ole Olsen
Mail...........: ole@ole.dk
Tlf.............: 12345678

Felterne Øvrig ref., vor ref. og vor ref2 kan så ændres til Sælger, Mail. Tlf osv.
Men som jeg ser det kan jeg kun "trække" information om medarbejdernavn som er lig med vores Sælger.

Hilsen
Karin
-
KDT

Indlægaf Asma » 15. feb 2012, 13:27

Hej Karin,

Lige umiddelbart kan jeg komme frem til 2 muligheder/trick til hvordan du kan få disse oplysninger med på jeres fakturaer.

1. Du kan oprette et faktura layout til hver af jeres medarbejdere med deres mail/tlf. oplysninger "låst" fast til layoutet. Her går man så ind og taster oplysningerne på medarbejderne og ændre deres/vor ref. teksterne til Sælger, mail o.s.v i de elementer de måtte vedrører. Du kan se i denne guide hvordan man rediger i elementerne på layoutet.

2. Du kan også oprette medarbejderen med både Navn - Mail - Telefonummer i feltet Navn. Herefter kan du så vælge medarbejderen når du fakturér.

Jeg håber at du kan bruge et af disse løsninger :D

Hilsen
Asma
Asma Ben Amar
Billede
Online regnskabsprogram

Brugeravatar
Asma

Tilbage til Faktura: Design & Layout