Her kan du diskutere Design & Layout-funktionen og andre funktioner under fanebladet Faktura i e-conomic

Faktura til internationale kunder

Indlægaf LL_SLS » 24. nov 2010, 09:41

Jeg synes jo at integrationen af forskellige sprog og valutaer er rigtigt godt.
En ting, der mangler, erm åske at man kan sende mails på forskellige sprog. Lige nu kan man bare gemma én tekst pr. mailtype (tilbud/ordre/faktura) og det står lidt i modsætning til at man ellers kan tilpasse det hele til kundens sprog.

Lige nu bruger vi altså en mail hvor der står teksten på tre forskellige sprog. Meddelelsen om Acrobat Reader står dog altid på dansk fordi den ikke kan fjernes.

Hvordan har I løst problemet?
-
LL_SLS

Re: Faktura til internationale kunder

Indlægaf Steffen E » 24. nov 2010, 16:28

Hej,

Ja det var et godt spørgsmål - og svaret er at det faktisk ikke kan gøres hurtigere/bedre end du gør i dag. For muligheden er der desværre ikke.

Jeg synes dog det er et godt forslag du kommer med, og kunne da også forstille mig der er andre der har den samme problematik?
Steffen Ekelund
Billede
Online regnskabsprogram

Brugeravatar
Steffen E
Site Admin

Indlægaf SusanneK » 25. nov 2010, 19:00

Jeg har ikke overvejet problemstilling tidligere, da jeg bare har tænkt, at min egen tekst jo er engelsk, men det er da korrekt, at teksten med pdf-fakturaen ikke oversættes. Hmm - ville det være muligt, at man kunne få en valgmulighed over flere sprog ifm afsendelse af fakturaen? Dette ville da bestemt være mere professionelt, eller at mail-teksten automatisk gik ind og aflæste sproget fra skabelonen, så også overskriften blev ændret.

I modsat fald skal man sende fakturaen til én selv, og sende det hele på engelsk, eller modtagersproget.
Brugeravatar
SusanneK

Geografisk sted: Søborg

Indlægaf lmy » 1. feb 2012, 16:48

Så skriver vi 2012 og der kommer stadig fuldautomatisk dansk tekst på på alle e-mails.

Møghamrende uprofessionelt når man sender fakturaer til hele verden fordi man laver en international konference.

Det er ikke engang let at ændre teksten i linket når man først sender til sig selv :-(

Sproglag kan det købes ekstra i en periode?
Brugeravatar
lmy

Tilbage til Faktura: Design & Layout