Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Endnu en test.

0
Undskyld, at jeg igen brokker mig, men endnu en gang synes erfaringen at blive overtrumfet af teorien.

Når man bruger fordelingsskabelonen kan man IKKE se det tilhørende indscannede bilag i sit fulde omfang. Men alligevel. Når man har lavet sin kontering, godkendt fordelingsskabelonen, og godkendt hele det pågældende bilag, kan man gå tilbage i sin fordelingsskabelon; og nu er der pludselig et ikon til rådighed. Men hvad skal jeg bruge det til på det tidspunkt. Ikonet skal da være der første gang man åbner fordelingsskabelonen.

Og hvornår bliver det muligt igen at gemme skabelonerne "oveni" de gamle. Det er jo fuldstændig gak-gak, at man skal gemme en ny hver gang beløb, kontonumre, tekst osv. har ændret sig?
i Forslag » Andet af (26.5k points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Erik

Jeg kan ikke helt følge det med at ikonet ikke skulle være der når du opretter posteringen fra indscannet - det er det hos mig.

Jeg vil medgive dig at en opdateringsknap ville være rar at have - det er en unødvendig detalje at det ikke er kommet med og der arbejdes fortsat på dette.

Jeg "afviser" dette forslag, da hovedudfordringen er gennemført - det andet er "work in progress".

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)