Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kontaktpersoner

+1
Når man i det nye design - som jeg i øvrigt sætter meget pris på med undtagelse af fanebladene - under oprettelse af en ny kunde skal indtaste attentionperson, så kommer listen med kontaktpersoner - men jeg mangler muligheden for at oprette en ny kontaktperson.

I kunne godt gå jeres skærmbilleder igennem generelt for denne funktion - mangler også flere steder for leveringssted.

mvh

Henrik Wolfhagen
i Forslag » Andet af (630 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Vi får at vide i dette indlæg at det er på vej.

I øvrigt enig i at den slags funktioner bør være helt konsekvente.

Også vedr. fanebladene. De skaber ekstra klik.

http://forum.e-conomic.dk/9551/nyt-e-conomic-forslag-til-forbedringer
Forslag af (1.1k points)
Hej Henrik

Vi har lavet "on-the-fly" creation rigtigt mange steder i dag. Grunden til at du ikke kan ved oprettelsen af en ny kunde er desværre den, at indtil du har trykket ok på kunden er der rent teknisk ikke noget arkiv af kontaktpersoner og leveringssteder da dette oprettes samtidigt og ikke før. Så der er ikke noget sted at oprette og gemme disse før kunden er oprettet - derfor den manglende mulighed for at gøre det ved nyoprettelse.

Du kan altid blot skrive et navn i attention feltet - så opretter den denne, dog skal du efterfølgende ind og tilføje mailadresse mv.

For nu er det, det bedste vi kan klare og jeg skal beklage at det skulle tage nøæsten et år før du fik den besked.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)