Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Vise saldo på debitorkontokort

+1
Hej e-conomic,

Vi er netop overgået til "det nye e-conomic" og har lavet lidt nye layouts på fakura, tilbud, kontoudtog osv...
 

Netop ang. kontoudtog, så ligger jeg mærke til, at løbende saldo ikke fremgår længere. Det mener jeg bestemt, at det gjorde i det gamle system. Det er jo næsten den allervigtigste information på et kontoudtog. Vi sender dem gerne til vores kunder i stedet for en rykker første gang, hvis de har glemt at betale en regning, og der er det klart en fordel, at saldoen fremgår (ikke bare den totale saldo), men en saldo ud fra hver postering. I det nye system fremgår der kun beløbet på hver postering.

Det er umiddelbart ikke muligt at tilføje et ekstra felt i kolonnen inde i layout funktionen, hvis man ønsker saldo vist. Så det synes jeg klart bør tilføjes, så man kan få saldoen med, hvis man ønsker det.

Mvh. Lasse
i Forslag » Andet af (520 points)
status opdateret af 🔒
Jeg kan i øvrigt lige tilføje, at den viser det præcis på den ønskede måde i e-conomic. Det er først, når man vælger at få det vist i en PDF, som man kan videresende til kunden, at saldoen mangler.

1 Svar

Hej Lasse

Det har altid været sådan - der har været et eller to indlæg herinde om det samme - det er desværre ikke noget som for nærværende vil blive implementeret.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Er der så et andet sted i e-conomic, hvor man kan/har kunne få denne visning? For jeg mener altså bestemt, at vi har haft gjort brug af den nogle få gange.

Er der nogen speciel grund til, at I ikke ønsker at implementere løsningen på et tidspunkt? Det kan jo være valgfrit om man vil benytte det eller ej, ved at vælge kolonnen fra eller til.

Jeg prøver lige at søge efter de andre emner omkring dette. Synes ikke jeg kunne finde nogle, men søger lige igen. Måske står der lidt interessant info i dem.
Ikke umiddelbart

Mht. hvorfor er det lige pt. et spørgsmål om prioritering af ressourcer.