Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Hurtig adgang - Administrator.

+1
Jeg synes, at det er smart, at i har lavet en "hurtig adgang" til de forskellige firmaer, man har i sin administrator-liste. Men det er irriterende, at det ikke står alfabetisk, for når man har mange firmaer oprettet, skal man bruge tid på at lede efter dem, for jeg kan ikke deres aftalenumre i hovedet. Det var meget nemmere, hvis de stod i alfabetisk orden. Håber det er noget, der kommer.
i Forslag » Andet af (4.0k points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej HTB

Det har været oppe og vende hvilken sortering vi ønskede at anvende, skulle den følge den sortering man selv havde lavet i virksomhedsregistreret eller altid nummerisk eller alfabetisk?

Vi har besluttet at gå med den faktor med færrest variabler og for nærværende er det løsningen af sortere efter aftalenummer.

Om der kommer en ændring hertil tvivler jeg stærkt på. Jeg markeret den som implementeres ikke da jeg ikke kan se det ske inden for en overskuelig fremtid.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)