Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Spørgsmål ifbm flere prislister uden lagerstyring

0
Jeg har brug for at håndtere flere sæt prislister, dvs at de samme varenumre kan have forskellig pris til forskellige debitorer og at der er forskel på varenumre og beskrivelser osv for de enkelte debitorer. Jeg ser dette er muligt i lagermodulet. Jeg har ikke brug for lagerstyring - kun funktionen med flere prislister (alle i DKK). Kan jeg benytte prislisteoptionen uden at bruge lagerstyring?

Mvh, Helle
i Spørgsmål » Lager af (1.9k points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Helle

Du kan godt benytte prisliste styringen uden at benytte dig af øvrige funktionaliteter i varelager modulet, men det vil kræve at du tilkøber lagerstyring til din aftale - upåagtet at du ikke har behov for det meste af det.

Denne funktionalitet er knyttet direkte sammen med modulet og kan ikke isoleres herfra.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)
Hej Lasse

 

OK - det prøver jeg så, selvom jeg synes, det er ærgerligt, at flerprislisteoption ikke er en selvstændig option.

mvh/Helle

Hej Lasse

Jeg har nu tilmeldt og testet prisfunktion i lagermodulet. Det kan jeg ikke bruge til noget - det er jo kun en særprisfunktion baseret på varekataloget på linie med rabat. Det opfylder slet ikke mit behov for ADSKILTE prislister, hvor samme varenummer skal kunne variere med både beskrivelse, enhed og pris!

Funktionen er sikkert en smart løsning for nogen, men er ikke det, jeg har brug for.

Så jeg framelder mig lagermodulet igen.sad

mvh/Helle

Hej Helle

Beklager at funktionaliteten ikke svarede til det du havde behov for.