Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




nyt udseende ???

+1
Hvad sker der lige for det nye udseende... det er da det værste jeg endnu har været udsat for...

Fordelingsknap er ikke med i tap-rækkefølgen og man skal bruge piletaster for at aktivere søgefundtion i debitor- kreditor- og eller kontoplan mm.

Under bogføring er felterne alt for små, ikke engang standardteksterne kan ses...

OG JEG HAR KUN PRØVET BOGFØRING AF KREDITORFAKTURAER, FRYGTER FOR VIDERE BRUG AF SYSTEMET...
i Forslag » Andet af (370 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Holmen

Fordelingsknappen kan man ikke se at man rammer - men når du tabber ud af feltet så klik på pil ned så åbner den fordelingsskabelonen - du kan ikke se at du står på den, men det virker.

Hvad angår søgningen i konto, debitor og kreditor - så kan du blot begynde at skrive i feltet - du behøver ikke at aktivere søgebilledet.

Hvad angår felterne - så er det et spørgmål om at du sætter det op efter dit eget ønske første gang og så husker den dette på din bruger.

Inde i indtastningsbilledet står der Skift feltrækkefølge i øverste højre hjørne, ved siden af et lille tandhjul - derinde kan du definere tasterækkefølgen, samt størrelsen på de enkelte felter.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Også her går vi, efter min mening, 2 skridt frem og 3 tilbage...
Det forstår jeg til gengæld ikke helt.

Når du har sat det op helt efter dit hoved - så er det præcis som du vil have det.

Hvad angår blot at skrive - det er da nemmere end at skulle åbne søgefunktionen at den er der med det samme??

At den ikke viser dig at du er på knappen fordelingsskabelon - pånær en svagt synlig stiplet linie er det, det samme som tidligere. Funktionaliteten er der jo stadigvæk.

Jeg tror der er tale om et klassisk eksempel på tilvænning - jeg medgiver at der er en del nyt at vænne sig til rent visuelt.