Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Rapport -> debitor kontokort

0

Hej

Jeg syntes det er ret skidt at man ikke kan se en liste over de faktura der er lave i systemet de sidste par dag, siden vi er rundet 5000 kunder!!

jeg søger i alle kunder

dato 1-2 dage

og får svaret at jeg skal begrænse min søgning!

1-2 dage!!

det er da begrænset

det er grænserne der er for stramme

 

Svar fra jer:

Hej igen J

 

Nu har jeg været inde og kigge på det.

 

Jeg må indrømme, at det nok, i forhold til søgekriterierne, ikke er godt nok til dit forbrug.

 

Jeg beklager virkelig, men kan kun sige, at du desværre bliver nødt til at afgrænse en del, men kun i forhold til debitorgruppen ”8” kan jeg se.

 

I forhold til dine behov, er det selvfølgelig ikke godt nok, men jeg kan ikke sige andet end, at jeg er ked af at det ikke lige passer til dine søgekriterier.

 

Med venlig hilsen / Best regards

Dejvid Vidojevic

i Forslag » Andet af (1.1k points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Christian

Jeg har lige fremsøgt din mailkorrespondance med Dejvid og hvor irriterende det end lyder, har han desværre ret.

Jeg var ikke bekendt med denne begrænsning - jeg var helt klart af den overbevisning af begrænsningen på de 5000 udelukkende gik på resultateter - ikke på antallet den generelt skal søge.

Eneste jeg har at byde ind med må være at den skal fremsøge dem alle og så først bagefter smider de resterende kriterier på således at resultat rent faktisk kommer under 5000 - men der er det for sent.

Jeg vil foreslå at du foretager søgningen under faktura --> arkiv og så trækker denne i excel - det skulle gerne kunne løse det for dig.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Hej Christian

Vi har gennemgået dette og grænsen er sat til alles bedste.

Det er simpelthen for at undgå alt for stort datatræk på vores servere at vi gør det og derved en oplevelse af et langsommere e-conomic for alle.

Der er vel formegentligt også potentielt et par stykker af dine kunder du med fordel kan spærre og derved komme under de 5000 igen?

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)