forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Kontaktpersoner

0
Hej

Hvordan kan det være at man kan blive ved med at indtaste numre (i f.eks) ordrebilledet på gamle kontaktpersoner? Godt nok forsvinder kontaktpersonen fra oversigten over kontaktpersoner, men hvis man har slettet f.eks. kontaktperson nr. 1, vil man kunne skrive 1 i feltet og så henter den kontakt-personen.

Godt nok kan man ikke gå videre, da man får at vide at kontaktpersonen er slettet. Hvorfor er det ikke bare lavet, så man slet ikke kan hente den gamle/slettede kontaktperson frem?

/Michael
spurgt 15 Maj, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af Michael Christensen
status opdateret 17 Sep, 2014 af Camilla Jesswein

2 Svar

Hej Michael.

Tak for dit indlæg.

Jeg er helt enig i at det er fjollet, jeg har derfor sendt denne til vores teknikker.

Med venlig hilsen

Christina Heckmann

besvaret 17 Maj, 2013 Forslag af christinaheckmann

Hej Michael

Jeg vil lave en opfølgning på dette, har du ikke allerede opdaget at fejlen nu er rettet. smiley

Når du går ind og påsætter en slettet kontaktperson, så vil den ikke komme frem med forslag om denne er den blevet slettet.

Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

Online regnskabsprogram

besvaret 17 Sep, 2014 Forslag af Camilla Jesswein
i gang× 3
løst× 80
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.