Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kan man ikke få et referencenr/bugnr når man indberetter fejl til hotline ?

0

Jeg savner at få et eller andet form for nummer jeg kan henvise til når jeg gerne vil følge op på en fejl/problemstilling jeg har vendt med hotline tidligere.

Ligesom når man fx returnerer en vare og i den forbindelse får et RMA-nr.

Det kan være svært at huske hvem i supporten man lige vendte problemet med og skal så til at forklare forfra.....

 

Måske at man fik en mail med nummeret når jeres medarbejder har fået det oprettet internt i jeres system - så har man også selv noget på skrift med nummeret enlightened

 

Jeg får tit at vide at i vil vende tilbage men hører så ikke rigtig noget... det kan så være jeg selv var optaget da i forsøgte at ringe tilbage eller der er måske bare ikke noget nyt endnu - men det er jo svært at vide.

Her kunne det også være fint hvis man et eller andet sted kunne følge sagerne og selv se om de er løst eller stadig er under udvikling

 

Jeg snakker ikke om forbedringsforslag men fejl som fx at momskoden pt forsvinder hvis man ændrer kontonummeret på en konto ?!


René Arpe It-konsulent
i Forslag » Andet af (17.3k points)
opdateret af

1 Svar

Hej Rene

Det kan jeg godt se kunne være super smart :)

Det jeg synes ville være den bedste løsning i denne situation er at du når du indberetter en fejl til os, beder om det  "request nr." som vi sender op til vores teknikkere. Hvis du så ringer ind til os, for at få en opfølgning på sagen, kan du blot sige at du har nr. xxxx og så kan alle medarbejdere slå op i sagen og se hvad status er.

Kunne dette fungere for dig?

Det er ikke noget vi normalt gør, så jeg skal selvfølgelig nok kommunikere ud til alle i afdelingen, men skulle der mod forventning opstå tvivl omkring dette, så retter du bare henvendelse til mig eller Steffen som jeg har diskuteret denne løsning med.

Med venlig hilsen Stine M. Klitgaard Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (4.1k points)