Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




udlign poster i 2013 når 2012 ikke er afsluttet

0
Hej på e-conomic

Jeg har ikke afsluttet 2012, men er begyndt på 2013 og fik en kreditnota og ville gerne udligne kreditorbetalingen men de var slet ikke med i listen over poster de kunne udlignes, så jeg skulle selv regne ud hvad beløbet er og så taste det  ind  og desuden kopier fk.nr. og kn.nr - Hvad gør jeg lige???

Desuden er der mange u-udlignede poster fra 2011+2012 med på listen som er betalt og bogført - og derfor formentlig udlignet Hvad gør jeg lige der? (er det noget med automatisk udligning?)

MVH
Solveig Pedersen
i Spørgsmål » Andet af (630 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Solveig

Det virker da mærkeligt at du ikke kan finde fakturaen på listen - er den bogført eller ligger den stadigvæk i kladde??

Derudover har du helt ret mht. udligningerne - der skal foretages en automatisk udligning for at rydde op i tingene

Håber det afklarer dine spørgsmål ellers hører jeg gerne fra dig igen.


Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)
Kære Lasse

Nu har jeg ryddet op og udlignet mine kreditorer i 2012 og 2011 - dejligt

og nu kom 2013 postering (ej bogførte) med på listen i fanen bogføring så det er super - hvad der var galt går over min forstand....

Men det hjalp nok bare at klage sin nød ;-)

MVH

Solveig
Spørgsmål af (630 points)