Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Rapport kontokort/posteringer med både DKK og valuta - kursregulering

+1

Jeg savner en rapport under enten kontokort og/eller posteringer, hvor posteringer vises i både DKK og samtidig i fremmed valuta med angivelse af valuta.

Jeg bruger rigtig lang tid på dobbeltudtræk og "sammenkædning" af sådanne ifm. afstemninger og kursreguleringer, da e-conomic ikke har nogen kursreguleringsfunktion af beholdningskonti, f.eks. bankkonti. Måske det også var et forslag at få indført?

Mvh

Yvonne

i Forslag » Andet af (390 points)
status opdateret af
Kære e-conomic

Efter nogle år og flere udviklinger i jeres ellers udmærket system er det måske på tide at kigge på denne manglende funktionalitet igen sammen med mulighed for automatiske kursreguleringer af balancekonti til f.eks. ultimokurs for en måned/år, f.eks. bankkonti i fremmed valuta.

Med venlig hilsen

Yvonne

3 Svar

Hvis du har arrangeret dig sådan, at du har en valutakonto i banken for hver valuta, du fakturerer i, kan du da bare anvende faste kurser i systemet og så kursregulere saldiene på dine beholdningskonti 1 gang årligt til årsafslutningen.

Et andet problem er selvfølgelig, at du ikke kan anvende systemets bankafstemning på valutakontiene uden, at du kursberegner indlæsningsfilen (csv-format) fra banken.
Forslag af (26.5k points)

Jeg er desværre underlagt at skulle bruge dagskurser (i driften) og lave faktiske kursreguleringer på balancekonti ultimo hver måned. Derfor kan jeg ikke bruge faste kurser.

Bruger ikke systemets bankafstemning, så det er ikke relevant for mig men sikkert for andre brugere.

Nu er jeg ikke teknikker, men funktionaliteten ligger jo i systemet, p.t. bare i seperate udtræk/rapporter.

Er derfor stadig et ønske at få disse sammenkædet i en rapportsmiley

Mvh

Yvonne

Forslag af (390 points)

Hej Yvonne

Jeg har ønsket lidt det samme - jeg vil gerne kunne se hvilken kurs der er omregnet til

http://forum.e-conomic.dk/3486/visning-af-valutakurs


René Arpe It-konsulent
Forslag af (17.3k points)