Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Opret leveringssted samtidig med oprettelse af ny debitor

+1
Ved oprettelse af ny debitor vil jeg gerne kunne oprette leveringsted uden f'ørst at skulle oprette debitoren, så oprette et leveringssted, og så tilbage at påføre debitoren dette standard leveringssted.

Ved oprettelse af debitoren, kan der samtidig oprettes en kontaktperson - uden at skulle følge samme procedure.

Det ville være en god hjælp for mig, hvis det lod sig gøre på samme måde for leveringssted.

Venlig hilsen

Per Nørsten
i Forslag » Andet af (230 points)

2 Svar

Hej Per

Grunden til at det kan lade sig gøre med kontaktperson er det begrænsede antal felter heri - når du opretter en kontaktperson på den måde kan du ikke påføre mailadresse eller noget andet.

Leveringssteder kræver en del mere information - herunder fulde adresse mv. og det er derfor fravalgt . Jeg kan sagtens forstå dit ønske og din problemstilling, men det er simpelthen ikke praktisk muligt at lave smidigt.

Vi har indarbejdet det vi kalder "on-the-fly" oprettelse flere steder i systemet - og uden at jeg ved det med sikkerhed - så forventer jeg også at dette kommer til leveringssteder inden for en overskuelig fremtid - men så kræver det at du klikker på knappen og laver et opslag i kartotektet med leveringssteder - som er tomt ved nyoprettelse - og derinde vil der så komme en opret knap, men hvornår det sker og om det sker tør jeg ikke love dig.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Jeg kan se der er mange foruden mig, som oplever den samme irritation. Faktisk skriver i, i et indlæg, at det er løst og vil komme meget snart (2014). Jeg kan nu ikke se at det er løst, og det kunne de andre i tråden heller ikke.

Det er et næsten dagligt irritationsmoment, at oprettelse af kontakt og leveringsted, skal oprettes i en separat process - efter at kunden er oprettet og at man derefter skal ind på kunden igen for at tilføje attention, deres reference og leveringssted.

Oprettelse af leveringssted og kontaktperson i samme operation som oprettelse af en kunde, må være et must, som rigtig mange vil have stor gavn af!
Forslag af (230 points)
Manglende respons på min seneste henvendelse