Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Længere tid før man automatisk logges af

+2
Ville være rart, hvis der gik (meget) længere tid før man automatisk bliver logget af ved inaktivitet. Jeg oplever at I har ændret på det, så det nu går hurtigere end før.

Men da jeg aligevel har gemt log-in oplysningerne i min browser så gør det ingen forskel udover at jeg ikke kan fortsætte hvorfra jeg slap i stedet for at jeg bare slet ikke blev logget af (så hurtigt).
i Forslag » Andet af (260 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Der er en Chrome extension "Keep URL session alive" som kan bekæmpe de værste af den slags unoder. Virker desværre kun for en enkelt URL, men så kan du jo passende pudse den på E-conomic hvis det er den der generer dig mest :)
Forslag af (1.8k points)
Mange tak for tip, mogens_l, desværre benytter jeg Firefox men jeg kan måske bruge tippet alligevel til de ting jeg laver i Crome ;o) Ja, jeg veksler imellem dem :o)
Hej Mogens.

Jeg sad lige og kiggede på det svar du har givet til Ketil.

Har du en guide til hvordan man gør dette, eller et link?

For jeg kunne godt tænkte mig at prøve det, og måske vi kunne fortælle andre kunder om dette :)

PFT
Hej Mogens,
Det er jo over et år siden, at du besvarede mit indlæg :)
Men jeg har ikke set det før nu.
Tak for forslaget, det må jeg prøve :)
vh, Ketil

Jeg har hidtil undladt at støtte dette indlæg, fordi jeg har oplevet, at der generelt gik 60 minutter før automatisk log ud, og det fungerede tilfredsstillende for mig.

 

Nu oplever jeg imidlertid, at logud tiden er væsentligt reduceret (15 minutter?), og det synes jeg er temmeligt irriterende.

 

Så hvis dette fastholdes kunne jeg godt tænke mig nogle ændringer:

 

  • Mulighed for selv at sætte logud tid under indstillinger (formentlig en halvtung programmeringsopgave).
  • Åbning af e-conomic i popup, hvis man forsøger at bruge programmet efter automatisk logud. Dette har den fordel, at man kan logge ind igen og fortsætte nøjagtigt, hvor man slap. Jeg vil også tro, at dette er en mindre programmeringsopgave.

 

/Bent

Forslag af (960 points)
opdateret af
Hej Bent.
Det er en god ide med log-in i popup vinduet, hvis man logges af, så man kan fortsætte hvor man slap. Det er nemlig også min "udfordring", at jeg skal helt tilbage til "start" efter login. Og nemlig at logud tiden er væsentligt reduceret.
vh, Ketil