Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Layout af udgående post

+29

Når vi sender en faktura med email gennem post@e-conomic.dk så bliver alle de fine signaturer lavet til gemen Times skrifttype uden formatering.

Kunne I ikke ændre de i jeres email indstillinger. Nu ved jeg ikke hvilket email program I bruger til videresendelse, men hvis det er Outlook er det meget simpelt at ændre under Instillinger - meddelsesformat, således at al RTF format konverteres til HTML-format.

Vi gør så meget for at vore faktura har logoer, flotte skrifttyper og billeder og så sender vi det ud på email med en "grim" Times New Roman skriftype uden formatering. Det er ikke iorden.

lukket som en kopi af: Email layout
i Forslag » Andet af (250 points)
status opdateret af 🔒
Hej,
Der er flere der har lidt udfordringer med layout af udgående post. Muligvis vi har en løsning til dette, hvis vi har forstået Jer korrekt.

I er velkommen til at ringe på 2113 0603.

Mvh Antonio

2 Svar

Hej Adflexion Aps.

Tak for dit indlæg :)

Jeg er helt enig i at det vil give mening at man kan få et flot signatur mm. med.

Jeg vil derfor lade den ligge, så andre kunder kan se dit forslag, og stemme på det. Det hjælper os til at prioriterer hvilken funktioner der skal laves.

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Forslag af (13.4k points)
Hvor stemmer man for dette gode forslag
Hvis du kigger ud for selve forslaget, så til venstre for teksten står der lige nu 0, med en blå pil op og en blå pil ned. Hvis du ønsker at stemme på et forslag, så klikker du på pilen op ad.
Rart at se at det ikke kun er mig der generes af det. Sender alt på mail, men har nu opgivet, da jeg ikke mener at det ok.

Natasha
Forslag af (240 points)