Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Samflet abonnementfaktura med eksisterende igangværende faktura

0
Da jeg forsøger at samle min fakturering opretter jeg nogle gange en faktura (for at huske det) og så når jeg kører abonnementerne skal jeg lige notere hvilke åbne fakturaer jeg har og så "copy/paste" (klippe/klistre ;o)) den ene over til den anden for til sidst at slette den ene faktura og sende den anden.

Det vil være smart med et flueben i "Flet med eksisterende fakturaer" når man laver abonnementskørsel så de debitorer med igangværende fakturaer kan blive lagt sammen automatisk hvis man tilvælger det.
i Forslag » Dimension (afdelinger) af (260 points)
status opdateret af

2 Svar

Hej Ketil.

Tak for dit indlæg.

Da jeg læste dit forslag, fik jeg lige denne idé som måske er nemmere end det du gør nu :)

Hvis du fx laver dine abonnementer hver måned, så kunne man lave sin kørsel en måned før, så de ligger i igangværende fakturaer. Når de ligger der, så kan du gå ind og ligge det ekstra der nu måtte være på.

Hvis du så har nogen kunder der opsige i løbet af den periode, så er man selvfølgelig nød til selv at tjekke de ikke kommer med, eller bliver faktureret for det rigtige.

Dette er også kun et lille trick, som jeg synes måske kunne være nemmere/hurtigere end det du gør nu.

Men jeg lader dit forslag ligge, så vi kan se om der er andre bruger der også synes dette kunne være en god idé.

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Forslag af (13.4k points)
Hej Christina

Og tak for dit svar. Jeg må indrømme at jeg nok er mere tilhænger af mit eget forslag ;o) men lad os se hvad de andre brugere mener.

PS: I burde lige minde brugerne om at blande sig i disse debatter i næste nyhedsmail. Jeg gjorde det ikke selv før nu hvor jeg selv havde nogle konkrete forslag så det kan jo sagtens være at der er andre brugere som kunne stemme en del af forslagene op som bare ikke er opmærksommer på at de kan involdvere sig. Og så måske gøre deltagelse muligt med de almindelige log-in oplysninger i stedet for at man skal oprette nyt seperat log-in til forslagssiderne. Det er i hvert fald ikke altid jeg deltager i ting, hvis jeg skal registreres for man får så mange log-ins på så uendeligt mange sider.
Hej Ketil.

Nu har dette Forum ligger her noget tid, men har dog ikke fået nogen stemmer fra andre bruger.

Derfor vil vi ikke tage dette forslag med videre.

Jeg kom med et andet lille trick, og dette må der gøres brug af i stedet for.

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Forslag af (13.4k points)