Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Intelligent brug af arkiv

0
Jeg bruger inscanningsmodulet og det hertil knyttede arkiv således at min revisor kan hente diverse årsopgørelser m.m.

Mit problem (revisorens frustration) består i, at man ikke kan oprette et nyt arkiv år ligesom man opretter et nyt regnskabs år.  Bruger man arkiv funktionen flittigt igennem flere år bliver det noget uoverskueligt og (dyrt) for revisor at finde de relevante bilag.

Jeg ved godt, at man tekst feltet kan begynde med datoen og på den måde få styr på det hvis man husker at gøre det. Det ville dog være mere smart om man kunne oprettet et nyt arkiv år på samme måde som man opretter et nyt regnskabsår.

Er der nogle kvikke hoveder der kan kan løse dette problem?

 

De bedste hilsner

 

Carl F. Bruun
lukket
i Spørgsmål » Andet af (190 points)

1 Svar

 
Bedste svar
Hej Carl.

Man kan oprette lige så mange arkiver som man vil. Under "Indscanningskategorier" kan man f.eks. oprette: 2013-kontoudtog, 2013-afstemning osv.

Det gælder her om at være lidt kreativ med navngivningen. Grunden til at skrive 2013 først er jo for at få en eller anden form for årstalsopdeling. Argumentet for at have en afstemningskatogori er jo at man kan scanne sine egne afstemninger ind her samt at revisor også kan indscanne sine afstemninger, så det hele følger regnskabsåret.

Håber at du kunne bruge rådet.

Med venlig hilsen     Talbiksen v/Hanne L. Herrmann Tlf. 2698 1421 www.talbiksen.dk
Spørgsmål af (3.6k points)
valgt som bedste svar af 🔒