Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Lokationer i API - én til der VIRKELIG mangler det

0
Vi er en webshop, der også har en fysisk butik. Vi har 3 lagre oprettet i e-conomic, herunder vores fysiske butik. Webshoppen må ikke disponere over varerne i den fysiske butik.

Vi har desperat behov for at API'et får adgang til de aktuelle lagerdata fra e-conomic. Vi benytter en webshop fra SmartWeb.

Vores alternativ er at finde et andet system, men det vil vi jo helst ikke. Jeg formoder at samtlige webshop ejere, der arbejder med flere markeder eller fysiske butikker har samme problem. Hjælp.

MVH

Jens
relateret til et svar til: Frihed og lagerstyring i APIet
i Forslag » Andet af (290 points)

2 Svar

Jeg er i samme båd & er ved at undersøge markedet, hvor et regnskabssystem kan håndtere flere webshops på samme tid ud fra samme lager. Baseret på varegrupper.

Mvh. Niki
Forslag af (230 points)
Har du udfodringer fordi du kører flerer lagere til flere webshops eller hvordan?
Jeg er forholdsvis ny i e-conomic, men er ved at opstarte et selvskab, som med tiden vil komme til at have flere forskellige webshops (forskellige domæner), som skal kigge ind i det samme økonomisystem. Men er ikke klar over om e-conomic kan håndtere dette & evt. hvordan. Flere lagre, eller samme lager med forskellige varegrupper ??
Ikke lageret nej? - Men vil du ikke have dit lager i webshop´sne eventuelt, hvad er din tanke?
Som sagt kender jeg ikke ret meget til hverken webshops eller economic. Kunne bare forestille mig, det ville være nemmere at håndtere varenumre i økonomisystemet. Også når man skulle lave indkøbsordre & opskrive lager automatisk ved modtagelse. Har arbejdet lidt med Navision i mit tidligere job, hvor det fungere sådan.
Lokationer er ikke åbne i API delen.

Snakker shop + butik sammen idag?
Forslag af (2.3k points)
Ja webshoppen SmartWeb snakker i dag sammen med e-conomic, men vi er nød til at behandle alle fakturalinier manuelt for at angive, på hvilket lager varen skal trækkes.

Samtidig er det et problem at de vare vi fysisk har i vores butik også optræder som "på lager" i webshoppen.