Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Adgang til debitorkontokort via arkiv

0
Hej E-conomic

Jeg bruger arkivet rigtig meget til at finde mine kunder ud fra faktura numre. Lige nu skal jeg efter jeg har fundet fakturaen, skifte til debitorkartoteket og søge på debitor nummeret, hvorefter jeg derefter skal trykke på "posteringer på konto" ikonet.

Det ville utrolig tidsbesparende for mig og sikkert mange andre hvis debitornummeret i listen i arkivet linket til debitorkontokortet.

Det ville kunne fungere præsis ligesom inde i kassekladen i kolonen "konto", så funktionaliteten vil være ret åbenlys uden at det vil øge kompleksiteten.

 

Håber i vil overveje mit forslag.

Mvh

Rasmus

Badgeland.dk
lukket
i Forslag » Andet af (2.0k points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

 
Bedste svar
Hej Rasmus

Det er på ingen måde nogen dårlig ide - vi har i første omgang vendt den om således at man kan finde fakturaer mv. på debitorkontokortet - men din idé synes også at give god mening.

Jeg vil lade den stå en lille periode for at se om andre af vores brugere kan se det smarte i dit forslag.

Rigtigt godt nytår.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
valgt som bedste svar af

Hej Rasmus

Bedre sent end aldrig som man siger.

Næste gang du er i arkivet så klik på debitornummeret/kundenummeret ganske som du foreslår og....

(indsæt mental trommesolo smiley )

Viola!! Kundekontokortet er nu på din skærm.

Ganske som ønsket.


Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Hej Lasse

Det lyder virkelig dejligt. Glæder mig allerede til at bruge det i morgen.  :-)

mvh

Rasmus

Badgeland.dk