Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Rabat forsvinder på vare linie i ordre

0
Vores firma er den lykkelige ejer af en webshop der har integration til e-conomic, men er nu stødt på et stort problem med at hvis vi får en webshop ordre hvor et produkt har tildelt en rabat på, så fjernes rabatten på varelinen hvis vi retter på debitoren i ordren.

Jeg har talt med jeres support og der får jeg afvide at der sker en 0 stilling af ordren når vi retter iden

Jeg syntes det er ret uholdbart at vi ikke kan give kunder rabatter (alle ved jo at når der gives en rabat så sælger man mere) uden at det kan give fakturerings problmer. Mange kunder skriver fx forkert by eller deres navn med små bogstaver eller stavefejl mv og så skal vi jo kunne rette uden problmer.

Jeg må derfor anbefale at der gives mulighed for at en vare kan få synkroniceret en given rabat fra en webshop eller at der ikke sker en 0 stilling af en ordre når man retter debitoren
i Spørgsmål » Andet af (220 points)
gen-kategoriseret af

1 Svar

Hej Dennis

 

Tak for din Indlæg :)

 

Jeg kan sagtens forstå, at dette kan være uhensigtmæssigt for jeres virksomhed, dog er det lavet således for, at undgå at der sker fejl når man kopierer og ændre debitoren.

 

Rabatten bliver styret på debitorgruppen/debitoren og du har derfor 2 muligheder:

1. Indtaste rabatten på debitoren/debitorgruppen

2. Indtaste den manuelt efter du kopieret ordren og ændret debitoren.

Med venlig hilsen Stine M. Klitgaard Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af (4.1k points)
opdateret af
Vores teknikkere har i går været inde og kigge på dette, og har rettet det således at rabatten kun vil blive nulstillet, hvis det er selve debitoren som bliver ændret. Denne forbedring vil komme ud med en af de næste markedspakker.

Dit forslag gav mening og så tager vi hurtig action!