Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Integration med Danløn

0

Hej, jeg har nu i snart mange dage forsøgt at få Economic og Danløn til at snakke sammen.

Jeg har fulgt instrukserne fra instruktions videoen. Men men, Danløn mener stadig der er fejl.

 Der er sket en fejl. Et eller flere kontonumre er ikke oprettet i e-conomic. Se venligst udskrifterne "Bogføring, total", "Bogføring, gruppe" og "Bogføring, medarbejder" for flere detaljer. Kontonumrene er: 1, 6, 7, 8, 12, 18

Og så vidt jeg kan se, er alle kontonumre oprettet på forhånd fra Economic til Danløn... 

Alle medarbejdere er oprettet til bogføringsgruppe Economic.

Hvad er det jeg har overset ??? Har nok stirret mig blind på det hele nu :-)

 

 

lukket
i Spørgsmål » Andet af (150 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

 
Bedste svar

Hej,

Tak for dit indlæg :)

 

Grunden til denne fejl kommer, er fordi der ikke er sat de rigtige kontonumre på, under fanen "Virksomhed" og "Bogføringsgrupper" ude til venstre. Disse kontonumre skal være ens med de konti du har over i e-conomic.

 

Under bogføringsgrupper, kan man oprette sin egen gruppe eller tilrette den der allerede er der. Det er så den gruppe du går ind og vælge på dine medarbejder.

 

Så prøv at tjek derinde. Hvis du har flere bogføringsgrupper, så kan du se de forskellige ved at vælge dem oppe i toppen :)

 

Når du har rettet kontonumrene til, så vil den fremad rettet kunne overføre posteringerne til e-conomic. Men denne bogføring kan desværre ikke komme over i e-conomic, pga. det ikke er de korrekte kontonumre der er sat på ved bogførelsen. Du kan derimod få en fil med lønposteringerne, som du kan indlæse i e-conomic, ser her hvordan.

 

Filen kan du finde under fanen "Lønafregning" og "Overfør til finans" ude til venstre :)

 

Håber dette besvarede dit spørgsmål, og kan hjælpe dig videre.

 

Hvis du har brug for yderligere hjælp, er du meget velkommen til at skrive til info@e-conomic.dk.

 

 

Med venlig hilsen


<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Spørgsmål af (13.4k points)
opdateret af