Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Generel implementeringsstrategi

+3
Jeg vil foreslå at man laver en generel implementeringsstrategi der lyder på at når man opretter et nyt felt i en tabel,  så tilføjes feltet ved samme lejlighed til både eksport funktionen og import funktionen.

Det er fint at der kommer nye meget anvendelige felter fx. telefonnummer i kreditorkartoteket  og rabat i % i debitorkartoteket, men ingen af dem kan importeres/eksporteres ?!

René Arpe It-konsulent
i Forslag » Andet af (17.3k points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Jeg er egentlig ikke uenig. Men det kan faktisk også repræsentere en vis værdi selv uden impor/eksport og api og her var det et quick hack der trods det manglende holistiske perspektiv har hjulpet nogen.

  Kim Sneum Madsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (24.0k points)
Jeg synes det er noget demotiverende når forslag bliver forkastet uden nogen egentlig begrundelse....

 

Du skriver du er delvis enig - alligevel lukkes sagen med "implementeres ikke"

Jeg skriver ikke kun om det tlf-nr på kreditor men om en generel stategi jeg synes burde være naturlig for et seriøst økonomiprogram.

 

Dit svar bliver markeret som "Bedste svar" - men ikke af mig !!

- jeg synes jo svaret er meget tyndt begrundet og ikke reelt noget svar efter min mening. Efter min mening bør det være den der stiller forslaget der bestemmer hvilket svar der er bedst.

 

Jeg synes det er for let bare at lukke sagen der uden nogen egentlig begrundelse - forslaget har trods alt fået 3+ stemmer og ligger dermed i top 10 af det andre på forum synes er en god ide.....

... og NEJ.. dermed ikke sagt at alle der får mange stemmer skal implementeres men en saglig begrundelse for hvorfor det ikke bliver synes jeg er det mindste man kan give når folk bruger tid på at forbedre systemet via forum.