Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Import af FI-indbetalinger- automatisk bilag?

+1
Hej E-conomic

Jeg importere FI-adviseringer 1-2 gange pr uge og jeg har i den forbindelse fået en ide til en forbedring som vil hjælpe mig, og sikkert også andre.

Når jeg importere CSV filen fra banken, så vises der en oversigt over hvilke faktura og beløb som jeg lige har importeret. Jeg printer normalt denne oversigt som pdf og uploader herefter filen som et bilag.

Hvorfor gøres dette ikke bare automatisk?

I kunne have et flueben hvor man til fra/tilvælge muligheden for at gemme og tilknytter oversigten som bilag automatisk inde i "importer FI-indbetalinger" hvor man også vælger fil og gemmer.

Kan kun se fordele ved dette, og programeringen som er krævet er minimal. Det burde i kunne have klar i løbet af et par dage ;-)

Mvh

Rasmus

www.Badgeland.dk
i Forslag » Andet af (2.0k points)
status opdateret af

1 Svar

Hej Rasmus :)

Jeg kan godt se, at dette ville give god mening for dig og din virksomhed, det er dog ikke en forespørgsel som jeg tidligere er løbet ind i.

Det er vigtigt, at vi husker at for hver ting vi tilføjer i programmet øger vi kompleksiteten og muligheden for fejl.

Derudover vil dette kræve at alle har tilknyttet indscanning.

Dette vil derfor ikke blive implementeret.

Med venlig hilsen Stine M. Klitgaard Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (4.1k points)
Hej Stine

I kan satens lave det sådan at funktionen kun til tilgængelig for folk med indscanning, så folk uden indscanning ikke får øget kompleksitet :-)

Det står jer frit for om i vil tage imod forslaget, det er jo også kun et forslag, men jeg er overbevist om at der er mange andre brugere, med indscanning og FI-import som kunne bruge denne funktion :-).

Ligemeget hvad så skal du i hvert fald have tak for svaret.

Mvh
Rasmus
www.Badgeland.dk