Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Slet flere posteringer i kassekladde

0
Hej

 

Kan I ikke lave, så det er muligt at man kan slette mange posteringer i en kassekladde på én gang? Ligesom det f.eks. er muligt under ordrer/tilbud at markere flere og trykke på slet valgte.

Jeg har netop nu 354 posteringer som er blevet posteret ved en fejl af bankafstemningen/overfør til kassekladde og det er en møjsommelig opgave at slette dem alle enkeltvis (slet + tryk ok for at godkende sletnigen).

Det er ikke muilgt blot at vælge ryd kladde, da jeg har andre bilag liggende som endnu ikke er bogført.

 

Mvh

Michael
i Forslag » Andet af (2.0k points)

2 Svar

Længe level E-conomic API! Fik nu alle mine posteringer søgt og slettet via API, da det andet ville tage "100 år" :)

 

Til en anden gang, vil det dog stadigvæk være nemmere med en Marker + "Slet valgte" knap.

 

Mvh

Michael
Forslag af (2.0k points)
Hvordan?
Hvilken api brugte du?
Jeg brugte SOAP-API (https://www.e-conomic.com/secure/api1/EconomicWebService.asmx)

CashBook_GetEntries <- Til at finde posteringer i kladden

CashBookEntry_Delete <- Til at slette de fundne posteringer.


Til e-conomic: Synes dog stadigvæk at det mangler at man kan markere/slette flere posteringer på én gang i webinterfacet :)

Hej Michael :)

 

Jeg har en super nyhed til dig!

Dit forslag har været længe undervejs, men nu kan endelig og med glæde fortælle dig, at det er muligt at slette sine posteringer ved at markere ude til venstre i kassekladden og ind under andre muligheder -> slet valgte.

 

Jeg håber du kan bruge denne løsning. Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)